  • 1. Data: 2015-04-07 18:55:20
    Temat: gazy
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    modny temat: gazy...

    czy podczas hodowli pieczarek wytwarzają się jakieś szkodliwe i
    niebezpieczne gazy?

    ogólnie co i jak z pieczarkami?

  • 2. Data: 2015-04-07 18:58:26
    Temat: Re: gazy
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > ogólnie co i jak z pieczarkami?

    http://www.mniammniam.com/Makaron_z_pieczarkami-2254
    p.html

  • 3. Data: 2015-04-07 19:06:21
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 18:55:23 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > modny temat: gazy...
    >
    > czy podczas hodowli pieczarek wytwarzają się jakieś szkodliwe i
    > niebezpieczne gazy?

    A wiesz, na jakim podłożu uprawia się pieczarki?

    > ogólnie co i jak z pieczarkami?

    http://www.audyt-acme.pl/index.php/moliwoci-dofinans
    owania-unijnego-dla-hodowcow-pieczarek

    pzdr
    bartekltg

  • 4. Data: 2015-04-07 19:17:30
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > A wiesz, na jakim podłożu uprawia się pieczarki?

    na g... tuska - to oczywiste, jednak nie mam z nim doswiadczen wiec moze
    jak ktos tu ma...

  • 5. Data: 2015-04-08 20:28:25
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to jak nikt nie wie?
    chodzi mi głownie o to czy jeśli wyrzucę w ściółkę peta to wypierdoli
    cały garaż?

  • 6. Data: 2015-04-08 22:12:58
    Od: s...@g...com

> [...]
    > modny temat: gazy...
    >
    > czy podczas hodowli pieczarek wytwarzają się jakieś szkodliwe i

    dłupkowe.

    > ogólnie co i jak z pieczarkami?

    pieczarkowa.

  • 7. Data: 2015-04-10 12:10:11
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    Szkoda, że tą grupę zaśmieca się wątkami o pierdzących grzybach.

  • 8. Data: 2015-04-10 12:16:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2015-04-10 o 12:10, bobofrut pisze:
    > Szkoda, że tą grupę zaśmieca się wątkami o pierdzących grzybach.

    to może wyemigruj do europy, tam wszystko jest "powycinane" w
    prawidłowym kierunku...

  • 9. Data: 2015-04-10 15:50:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 07 Apr 2015 18:55:20 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > ogólnie co i jak z pieczarkami?

    Fajne są... :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 10. Data: 2015-04-10 17:09:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zadałem wyżej pytanie o kondensator - proszę śmiało, możesz na nie
    odpowiedzieć...