  • 21. Data: 2010-01-07 13:06:01
    Temat: Re: Zamarzające wycieraczki
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 07 Jan 2010 07:11:56 +0000, osobnik zwany Massai
    wystukał:

    ja na płyn z BP nie narzekam.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2010-01-07 14:41:07
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Jakub Witkowski wrote:
    > Niestety już po miesiącu różnica działania nie była specjalnie
    widoczna...
    > a przecież nie będę wymieniał piór co miesiąc!

    Masz rację. Po cóż miałbyś mieć komfort dobrej widoczności?

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2010-01-07 14:43:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jakub Witkowski wydusił z siebie te słowy:

    > Niestety już po miesiącu różnica działania nie była specjalnie
    > widoczna... a przecież nie będę wymieniał piór co miesiąc!

    no dwie dychy na miesiąc/2 miesiące na strone ... to po prostu maskakryczny
    dodatkowy koszt utrzymania samochodu.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Prywatna prosba o rozpowszechnienie tego adresu:
    http://wykręćnumer.pl/

  • 24. Data: 2010-01-07 16:49:52
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Jakub Witkowski wydusił z siebie te słowy:

    > no dwie dychy na miesiąc/2 miesiące na strone ... to po prostu
    > maskakryczny dodatkowy koszt utrzymania samochodu.

    Jaki koszt?
    1) Nie chce mi się, zwłaszcza że
    2) takiego mrozu, który uwidocznia owe różnice było
    jak dotąd 2-3 dni, a nawet jeśli taki przyjdzie, to
    3) wystarczy wlać dobry płyn, a nie glutujący się.
    Wszak chodzi o koniunkcję nieidelanego pióra i płynu.

    Tak że brawo za wpisanie się w ogólną przypadłość grupy,
    czyli dop... się w monotonnym stylu ("żal ci tych [...] aby" itd).
    A wydawało mi się, że jesteś od tego wolny...
    cóż każdy ma słabsze dni.

    A swoją drogą, sam wymieniasz co miesiąc? ;)

  • 25. Data: 2010-01-07 16:56:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jakub Witkowski wydusił z siebie te słowy:

    > A swoją drogą, sam wymieniasz co miesiąc? ;)

    wymieniam wtedy, kiedy widze, ze przestają dobrze wycierać szybe.

  • 26. Data: 2010-01-07 17:08:37
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Jakub Witkowski wydusił z siebie te słowy:

    > wymieniam wtedy, kiedy widze, ze przestają dobrze wycierać szybe.

    To subiektywne odczucie. Jest bardzo możliwe że ja uznałbym twoje
    za niezdatne do użytku. Wiele wycieraczek zupełnie nowych, wyjętych
    z pudełka za takie uznałem.

  • 27. Data: 2010-01-07 23:35:42
    Temat: Re: ZamarzajÄ?ce wycieraczki
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Massai wrote:

    > Płyn z BP, do -22, przy temp. -10 zostawia na szybie takie gluty jak z
    > zaschniętego kleju.
    > NIC przez nie nie widać.

    z Orlenu też, a z Tesco właśnie dolałem i jest równie gówniany już przy -9.

    moon

  • 28. Data: 2010-01-07 23:37:35
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Kuba (aka cita) wrote:
    > Jakub Witkowski wydusił z siebie te słowy:

    > jaką temp. zamarzania ma denaturat?

    to spirytus 92% chyba.
    jak wlejesz 1/2l do 4-5 litrów spryskiwacza tzw. -22 na pewno coś pomoże.

    moon

  • 29. Data: 2010-01-08 14:12:17
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhka5fb.jqo.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
    > Dużo płynu do -22', może być najtańszy z jakiegoś Tesco.

    Ze spryskiwacza wylatuje na jakieś 5cm lub wcale. :-( Dolałem prawie pół
    butelki denaturatu. Chyba po tym denaturacie raczył siknąć.
    neelix

  • 30. Data: 2010-01-08 14:19:33
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > ja na płyn z BP nie narzekam.

    A może to jest kwestia umiejscowienia zbiorniczka w aucie? Jak blisko
    silnika to wylatuje w miarę ciepły i mróz nie straszny?

    neelix