  • 11. Data: 2010-01-06 23:59:58
    Temat: Re: Zamarzające wycieraczki
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-06, aFisz <a...@r...wywalto.com.pl> wrote:
    > Cześć,
    > przejechałem się dziś trochę w trasie po Polsce centralnej i południowej
    > i co kilkanaście minut zmuszony byłem robić postój i czyścić
    > zlodowaciałe pióra wycieraczek, które tylko rozmazywały na szybie
    > padający śnieg. Macie jakiś sposób jak sobie radzić w takich sytuacjach?

    Dużo płynu do -22', może być najtańszy z jakiegoś Tesco.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2010-01-07 00:14:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    aFisz wrote:

> [...]
    > zlodowaciałe pióra wycieraczek, które tylko rozmazywały na szybie
    > padający śnieg. Macie jakiś sposób jak sobie radzić w takich sytuacjach?

    - Nie używać bardzo starych piór i zamarzającego płynu
    - Przed jazdą wyczyścić dokładnie pióra i całą szybę
    - Włączyć ogrzewanie szyby, a jak nie ma, to nawiew na szybę

    Czasami pomaga też włączenie na chwilę wycieraczek na najwyższy bieg.

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-01-07 01:45:27
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "aFisz" <a...@r...wywalto.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pióra wycieraczek, które tylko rozmazywały na szybie padający śnieg. Macie
    > jakiś sposób jak sobie radzić w takich sytuacjach?

    kup plyn do -30

    Picasso

  • 14. Data: 2010-01-07 08:11:56
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Dużo płynu do -22', może być najtańszy z jakiegoś Tesco.

    Płyn z BP, do -22, przy temp. -10 zostawia na szybie takie gluty jak z
    zaschniętego kleju.
    NIC przez nie nie widać.

    Ergo - płyn z BP sobie odpuść.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 15. Data: 2010-01-07 08:56:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-07, Massai <t...@w...pl> wrote:

    > Płyn z BP, do -22, przy temp. -10 zostawia na szybie takie gluty jak z
    > zaschniętego kleju.
    > NIC przez nie nie widać.
    >
    > Ergo - płyn z BP sobie odpuść.

    On ma być do -22°, a nie z nalepką "-22°" :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2010-01-07 10:08:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > On ma być do -22°, a nie z nalepką "-22°" :)

    = najtańszy z tesco?

  • 17. Data: 2010-01-07 10:12:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    to pisze:

    > - Nie używać bardzo starych piór i zamarzającego płynu

    Potwierdzam - wymieniłem pióro kierowcy na nówkę, a pasażera miało
    jakieś pół roku. Po spryskaniu płynem przy -12 nowe pióro natychmiast
    ściągnęło praktycznie wszystko - została gdzieniegdzie cienka mgiełka
    która odparowała niemal natychmiast. Po stronie pióra starszego gluty
    były drastycznie większe, nie do usunięcia aż nagrzała się porządnie szyba.

    Niestety już po miesiącu różnica działania nie była specjalnie widoczna...
    a przecież nie będę wymieniał piór co miesiąc!

  • 18. Data: 2010-01-07 10:27:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jakub Witkowski wydusił z siebie te słowy:

    jaką temp. zamarzania ma denaturat?

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Prywatna prosba o rozpowszechnienie tego adresu:
    http://wykręćnumer.pl/

  • 19. Data: 2010-01-07 11:02:47
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Kuba (aka cita) wrote:

    > Jakub Witkowski wydusił z siebie te słowy:

    > jaką temp. zamarzania ma denaturat?

    Zależy z jaką domieszką wody ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 20. Data: 2010-01-07 12:09:13
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-07, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    >= najtańszy z tesco?

    Mi przy -15 zamarzał dopiero powyżej 120km/h (ale nie pamiętam czy z
    Tesco czy z innego supermarketu)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski