  • Data: 2011-03-04 19:13:10
    Temat: Re: Zale sie - uszkodzil i uciekl
    Od: "kameleon" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ikr7kp$9ln$1@news.mm.pl...

    > To jedyne sensowne, co napisae.

    > Tak, niech idzie. I za jedyne pi dych, lub stw dowie si, e w sprawie kradziey nie
    mona
    > dochodzi nic od policji (niby czemu mona by byo?), nie da si tego "cign z konta
    > polcji", nie da si wnie sprawy anonimowo i nie ma odszkodowa za szkody moralne. I e
    kto
    > najwidoczniej chcia leczy czyim kosztem swoje frustracje, ale nie mia ani fantazji,
    ani
    > pienidzy...
    hahahahhaahahahahhahahh

    Panie Łepek...
    Może masz rację, może facet niepotrzebnie wyda 50 zł... a co mu zaszkodzi.
    Dlaczego wysyłam do adwokata... Może coś w tym wszystkim śmierdzi... Może policja nie

    miała prawa odmówić.. Może ubezpieczyciel zechce obciążyć policję... Mówisz, że nie
    można
    dochodzić anonimowo. Wszystko się łepek da zrobić. Świata nie było, było zjawisko
    Kononowicza, czyli nic, i dało się? DAło. Np ubezpieczyciel jest pokrzywdzony -
    policja
    odmówiła złapania sprawcy. Siedzieli na dupie, biegali po łąkach i pili kakao.
    Ubezpieczyciela tym samym okradli ze sporej porcji kasiory xD... Zwrócą? Zwrócą... z
    ubezpieczycielami i policja nie uradzi. Brać adwokata, albo ubezpieczyciela, i skopać

    glinie tyłek, niech drugi raz pracują.. może tym mitsubishi jedzie jakiś seryjny
    morderca.. może mafiozo z watykanu... może kaczor po zastrzeleniu tuska xD... oj...
    jeśli
    ktoś walnie w auto, oberwie zderzak i ucieka, policjant powinien to sprawdzić, albo
    zmienić zawód. I tyle w temacie. Skopać tyłek gestapo. Rzeczywiście Łepek, masz
    rację,
    nie warto bić się z policją samodzielnie.. Niech dokopie im ubezpieczyciel.. a zyski
    po
    połowie xD hahahah ok ok łepek ale to ty jesteś bliżej życia, ja jestem teoretykiem.
    Policjant ubezpieczeniom nie podskoczy, oni działają jak dobrze naoliwiony system.