    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zakupy w Digi-Key - luźny temat
    Date: Wed, 23 Nov 2011 14:52:02 +0000 (UTC)

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Amerykanie (a konkretnie ichnie gestapo, czyli homeland security)
    > dostają paranoi. Też tak miałem. Zamówiłem sample od TI na projekt dla
    > klienta. Jako, że nie mam firmy jako takiej tylko jestem w części free
    > lancer nie wypełniłem nazwy firmy. Przedstawiciel TI zadzwonił (!) do
    > mnie, abym napisał co trzeba (znaczy free consultant jako nazwa firmy).
    > Po paru dniach próbki dotarły.

    A niemieckie gestapo to lepsze? Chciałem kiedyś kupić głowicę do
    przemysłowego nanoszenia kleju. Producent niemiecki, na stronie
    tylko podstawowe informacje, a katalog w PDF można dostać jak się
    wypełni ankietę. Następnego dnia zadzwonili skoro świt z pytaniami
    a po co, a na co itd. A ja jeszcze nie wiem po co i na co, dlatego
    chciałem katalog. Zresztą co ich to obchodzi. No i nie przysłali.
    W końcu wyguglałem firmę w Polsce co tym towarem handluje i kupiłem.

    --
    Jarek