  • 1. Data: 2010-11-07 08:48:54
    Temat: Zakupy - poltronic
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Witam
    Czy kupuje ktoś z Was w Poltronic-u?
    podpiąłbym się z moim mikrozamówieniem...
    (od 100 zł brak opłaty dodakowej :-(

    --
    Włodek

  • 2. Data: 2010-11-07 11:07:35
    Temat: Re: Zakupy - poltronic
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc_DOT_pl>

    On Sun, 7 Nov 2010 09:48:54 +0100, Włodzimierz Wojtiuk
    <w...@w...pl> wrote:

    >Witam
    >Czy kupuje ktoś z Was w Poltronic-u?
    >podpiąłbym się z moim mikrozamówieniem...
    >(od 100 zł brak opłaty dodakowej :-(

    Ja kupowałem.
    Użycie czasu przeszłego jest tu uzasadnione.
    Odradzam.

    Paweł

    PS. Odradzam zdecydowanie.

  • 3. Data: 2010-11-07 14:24:01
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > PS. Odradzam zdecydowanie.

    Ja różwnież. NIE polecam zdecydowanie.

  • 4. Data: 2010-11-07 15:16:03
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:ib6cpu$6sr$1@news.onet.pl,
    sundayman <s...@p...onet.pl> nabazgrał:

    > Ja różwnież. NIE polecam zdecydowanie.

    Dzięki Wam obu za ostrzeżenia.

    poszukam innego źródełka

    --
    Włodek

  • 5. Data: 2010-11-07 16:21:16
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > In news:ib6cpu$6sr$1@news.onet.pl,
    > sundayman <s...@p...onet.pl> nabazgrał:

    > Dzięki Wam obu za ostrzeżenia.
    >
    > poszukam innego źródełka

    Na podstawie 2 bardzo konkretnych wypowiedzi....

  • 6. Data: 2010-11-07 16:37:07
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Na podstawie 2 bardzo konkretnych wypowiedzi....

    No to proszę bardzo. Kupowałem u nich laser pickup. Przyszedł z
    zakleszczonym silnikiem szpindla.
    Dyskusje o wymianie i reklamacji trwały kilka tygodni. Następny
    przyszedł...z zakleszczonym silnikiem szpindla.
    Wg. miłego pana "taka musi chyba nieudana partia".

    W końcu - po paru tygodniach - musiałem kupić gdzie indziej. A w
    międzyczasie wysłuchać (uzasadnionych) pretensji klienta, któremu się
    nie chciało czekać.

    Wystarczy ?

  • 7. Data: 2010-11-07 17:02:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Nov 2010 17:21:16 +0100, bagno wrote:
    >Na podstawie 2 bardzo konkretnych wypowiedzi....

    Widac autorzy tych wypowiedzi sa ludzmi wzbudzajacymi zaufanie :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-11-07 18:06:25
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc_DOT_pl>

    On Sun, 7 Nov 2010 17:37:07 +0100, "sundayman"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >No to prosz? bardzo. Kupowa?em u nich laser pickup. Przyszed? z
    >zakleszczonym silnikiem szpindla.
    >Dyskusje o wymianie i reklamacji trwa?y kilka tygodni. Nast?pny
    >przyszed?...z zakleszczonym silnikiem szpindla.
    >Wg. mi?ego pana "taka musi chyba nieudana partia".
    >
    >W ko?cu - po paru tygodniach - musia?em kupi? gdzie indziej.

    Schemat ten sam :-)
    2 sztuki PCF8574, wszystkie piny zwarte.
    Po reklamacji przyszły 2 sztuki... wszystkie piny zwarte.
    "Wg. mi?ego pana "taka musi chyba nieudana partia"."
    W końcu kupiłem gdzie indziej.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 9. Data: 2010-11-07 20:29:01
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc_DOT_pl> napisał w
    wiadomości news:2bqdd6df1jlv2f2aaqm2t8ea2pb34koa0u@4ax.com...

> [...]
    > Po reklamacji przyszły 2 sztuki... wszystkie piny zwarte.
    > "Wg. mi?ego pana "taka musi chyba nieudana partia"."

    Czyli sklep handluje samymi nieudanymi partiami ?

  • 10. Data: 2010-11-07 21:06:57
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-07 17:21, bagno pisze:
    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk"<w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na podstawie 2 bardzo konkretnych wypowiedzi....

    Innych brak. A jak to mówią "Lepszy rydz...niż
    wróbel na dachu"

    AW