  • 11. Data: 2010-11-07 22:53:01
    Temat: Re: Zakupy - poltronic
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Czyli sklep handluje samymi nieudanymi partiami ?

    Ja tam nie wiem i nie chcę wiedzieć. Kupowałem u nich, bo akurat
    potrzebowałem lasera, którego nie mieli tam, gdzie zawsze kupuję.
    Znaczy - nie mieli w tym momencie, ale zależało mi na czasię, więc znalazłem
    ten nieszczęsny Poltronic.
    No i - jak pisałem - skończyło się na tym, że kupiłem tam, gdzie zawsze -
    poczekawszy na dostawę, a i tak było to szybciej
    niż zakończonie (nieskuteczne zresztą) tematu z Poltronicem.

    Ja tam drugiej szansy im nie dam. Ale - jak ktoś ma życzenie - wolna wola,
    każdy może robić z swoim czasem i kasą, co chce.
    Nieprawdaż ?

  • 12. Data: 2010-11-08 18:18:03
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na podstawie 2 bardzo konkretnych wypowiedzi....

    Zawsze możesz zamieścić dwie entuzjastyczne wypowiedzi :)

    BTW, ja po pewnej transakcji z nimi też miałem mieszane uczucia, bo z
    jednej strony działa, część nigdzie niedostępną tanio nabyłem, z drugiej
    strony nie był to "oryginał"...

    e.