  • Data: 2011-04-15 15:06:39
    Temat: Re: Zakup uzywanego - jazda probna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil" <k...@s...com> napisał w

    > LOOOOL, może jeszcze żona sprzedającego niech kanapek na drogę
    > naszykuje?

    No, jak wrocimy, to herbata i kanapka bylaby mile widziana :-)

    > Mają ludzie fantazję..

    No widzisz, ten wieczny konflikt miedzy sprzedawca a nabywca -
    nabywca chce kupic towar dobry i tani, a sprzedawca duzo zarobic
    :-)

    Zrozum i mnie - nie chce kupic auta ktore bedzie palilo 13/100.
    Akurat nubire znam i wiem czego sie spodziewac. Przynajmniej jedna
    wersje.
    Ale to moze byc tez inne auto, np 3.0 z automatem, po ktorym nie
    wiem czego sie spodziewac, ale wiem czego sie obawiac.

    Wiec z mojego punktu widzenia sprawa jest prosta - sprawdzimy czy
    mnie towar zadowala, albo pojde kupic co innego. Wybor nalezy do
    pana :-)
    Oczywiscie moze ktos uznac ze nie bedzie tracil dwoch godzin,
    przeciez zaraz zadzwoni nastepny klient, wezmie w 15 minut - ja to
    szanuje, wolny wybor.

    A moze wolisz wersje: pan oswiadcza ze auto nie mialo wypadku i
    pali 7-8 litrow w trasie. Wiec jedziemy na plyte .. no panie,
    frajera pan szukasz ? Auto krzywe jak sto nieszczesc, ja pana
    zegnam, rachunek za plyte placisz pan sam, na drugi raz nie
    bedziesz pan klamal.

    I z paliwem moze byc tak samo, jak sie okaze ze 13/100 a nie 8 -
    plac se pan sam. Tu akurat grzeczny zamierzalem byc, zaplacilbym
    chocby za 15, ot za potwierdzenie pogladow :-)

    Podobna sprawa - fajne auto na gieldzie, ale nie mam pojecia czy
    ten silnik bedzie mnie satysfakcjonowal. Wiec sie umawiamy na
    przejazd po gieldzie .. no i pech, rzesiscie pada, nie ma jak
    sprawdzic dynamiki. Wysiadam. Tydzien pozniej patrze - fajne auto,
    tylko ja nadal nie wiem czy takie chce, zagaduje .... "Sp* pan,
    mysli ze sobie darmowa taksowke znalazl". Gosc przyjezdzal 100km w
    jedna strone, ten kawalek byl mu po drodze, a mnie akurat
    obojetnie - nic na tym nie zyskiwalem.

    J.