  • Data: 2010-01-01 19:48:47
    Temat: Re: Zakup moto bez prawka
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Gru 2009, 19:20, Tomek Jurkiewicz <j...@g...com>
    wrote:

    > Wyszedłem z założenia, że znajdę tu kilkanaście osób które wymienią
    > się opiniami na ten temat i coś z tego wyniosę - kto pyta nie błądzi.
    > Myślałem, że grupy dyskusyjne służą do uzyskiwania pomocy.....

    No to postaram się pomóc.

    > No to jest już jakaś odpowiedź na moje pytanie, ty twierdzisz że
    > ceny są niezależne od sezonu, cała reszta - że są zależne (a głównie o
    > to pytałem).

    Ja śledziłem sobie parę marek motocykli, same ogłoszenia i ceny danych
    konkretnych modeli. I mój wniosek jest prosty, mimo że sprzedający
    dodaje epitety typu "posezonowa cena" "super okazja" "w sezonie będzie
    drożej" są zwykłymi środkami marketingowymi które próbują mydlić oczy.
    Cena jest ceną i rzeczywiście nieco spada po sezonie , ale na pewno
    nie idzie w górę z początkiem roku.
    Często w zimie są okazje cenowe, ale wynikają one głównie z fatalnego
    stanu maszyny, której kupujący nie jest w stanie dobrze sprawdzić w
    deszczowo/śniegową zimową porą.

    > Nie mam 18 lat.

    miałem na myśli że na pewno skończyłeś 18

    > W sumie to nie pytałem o jeżdzenie bez prawka, tylko o kupienie
    > przed zdaniem egzaminu. Wchodzi w grę co najwyżej ćwiczenie
    > na parkingu pobliskiego supermarketu.

    Nie łącz kupna moto z prawkiem bo: na szukanie maszyny, (jeśli piszesz
    że się znasz lub masz człowieka co się zna)
    stracisz mnóstwo czasu, pieniędzy i niestety nerwów.
    Poza tym sam fakt spadku wartości maszyny jest nieznaczący względem
    znalezienia odpowiedniego Stanu motocykla.

    > Gratuluję, ale grupa z przechwałkami jest chyba gdzie indziej.

    Żadna przechwałka, napisałem co ja zrobiłem. Liczyła się tylko jazda.
    A usprawiedliwiałem się podobnie.. ćwiczę sobie do prawka, najpierw
    przy garażu..
    A czepiając się to w świetle prawa byłbyś takim samym bandytą
    podpadającym pod ten sam paragraf (jazda bez uprawnień) jeżdżąc po
    parkingu hipermarkietu, jak i ja jeżdżąc ówcześnie po alejach
    solidarności... :)

    > Pytałem,
    > czy opłaca mi się kupować zimą. Ty twierdzisz, że nie i dziękuję

    Ja twierdzę że nie ma to znaczenia

    mam nadzieje że nieco pomogłem :o)
    --
    Wiadro(SoldierAK)