  • 51. Data: 2009-03-20 07:41:04
    Temat: Re: Zakup mini notebooka
    Od: " K" <k...@N...gazeta.pl>

    Konrad Kosmowski <k...@k...net> napisał(a):

    > Super ale zauważ, że mowa o 70x.

    przeciez wydajnosc 701 i 1000h jest porownywalna - pod kazdym wzgledem.
    roznia sie energochlonnoscia i wyposazeniem. nie wiedziales tego?

  • 52. Data: 2009-03-20 09:02:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisał(a):

    > Wygodnie Ci czytać tekst obrócony o 90 stopni ?

    (; eifartop kapsw tewaN

    .j

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 53. Data: 2009-03-20 09:07:15
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-20 10:02, Użytkownik januszek napisał:

    > (; eifartop kapsw tewaN

    I dlatego wykręcasz się od odpowiedzi ?
    Przypomnę dla porządku, było czy tak jest wygodnie
    a nie czy potrafisz. :-)

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2009-03-20 09:42:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisał(a):

    > I dlatego wykręcasz się od odpowiedzi ?
    > Przypomnę dla porządku, było czy tak jest wygodnie
    > a nie czy potrafisz. :-)

    Nie, nie wykręcam się tylko usiłuję wytłumaczyć, ze pojęcie "wygoda"
    jest względne bo w końcu wygodniej jest obrócić o 90 st netboka niż
    dajmy na to potwora z matrycą 17" ;)

    Jak dla mnie panoramy są super wygodne bo dwa okna przeglądarki mogę
    umieścić obok siebie ;) na (uwaga!) *jednym* monitorze ;)

    j.

  • 55. Data: 2009-03-20 16:26:39
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Konrad Kosmowski pisze:
    > Super ale zauważ, że mowa o 70x.

    Mowa o NC10, a do niego bezpośrednio konkurencyjnym produktem jest
    1000H, nie zaś stare 70x.

    --
    PSYLO

  • 56. Data: 2009-03-20 16:28:00
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    RadoslawF pisze:
    > Bo strony są jednak pionowe a panoramy poziome. :-)
    > Nie zauważyłeś ?

    I co w związku z tym? Mała podpowiedź: w omawianych komputerach ogromna
    większość stron internetowych zajmuje dokładnie całą szerokość ekranu.

    --
    PSYLO

  • 57. Data: 2009-03-20 17:13:54
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** K <k...@n...gazeta.pl> wrote:

    > przeciez wydajnosc 701 i 1000h jest porownywalna - pod kazdym wzgledem.

    Bredzisz.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 58. Data: 2009-03-20 17:19:58
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** K <k...@n...gazeta.pl> wrote:

    > do nikogo nie musze isc bo mam w domu 701 i 900,

    To jeszcze sobie obejrzyj jakiegoś współczesnego.

    (...)

    > bo sa rozne potrzeby, mi osobiscie to wystarcza bo wiekszosc zasobow mam w
    > otoczeniu sieciowym, a karta 16 gb naprawde na wiele pozwala. powiedz mi co
    > mam trzymac na tym storage, pakiet corela, adoba, kompilatory? daj spokoj.

    No do kurwy nędzy plik hibernacji - piszę o tym po raz trzeci.

    > ze stanu hibernacji nie ma prawa wstawac dluzej niz 15 sek przeciez to
    > oczywiste. osobiscie restartuje system moze raz na 1-2 tyg., hibernacja to
    > "normalka". na 701 mam 512 mb ramu i to wystarcza.

    No jak komuś wystarcza gówniany wyświetlacz 800x480... oraz, że mu zostało
    300MB wolnego na dysku to ok... :)

    (...)

    > Wiesz, ja do Twojego S10 nic nie mam, zreszta nie znam nawet danych
    > technicznych, ale kojarze, ze siedzi tam procek via, ktort w ogole jest
    > daleko z tylu...

    Po pierwsze procek Via C7 zjada tego Celerona na śniadanie, po drugie w S10
    jest Atom co mógłbyś sprawdzić gdybyś nie był upośledzony.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 59. Data: 2009-03-22 15:59:58
    Od: " K" <k...@N...gazeta.pl>

    > Bredzisz.

    Kosmowski, osobowoscia to Ty raczej nie jestes, ocknij sie, zdejmij klapy z
    oczu i poczytaj pare artykulow, to wszystko z mojej strony.

  • 60. Data: 2009-03-23 21:04:02
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 18 marca 2009 (20:03:14) napisano:

    > Osobnik posiadający mail a...@g...USUNTO.pl napisał(a)
    > w poprzednim odcinku co następuje:

    > te lapki sa sprzedawane przez sieci komórkowe z jakims dostepem via sieci
    > komórkowe, wiec pewnie to maja.

    Na przykłąd Era sprzedaje HP MiniNote i do tego modem na USB. Modem
    jest duży, brzydki i wystaje.

    Yakhub
    Nie pisz do mnie na ten adres.