  • 1. Data: 2009-03-17 14:15:25
    Temat: Jak usunąć konie trojańskie (mam ich 28)?
    Od: "Mirek" <p...@p...onet.pl>

    Program antywirusowy wykrył u mnie 28 koni trojańskich.
    Zdaje się przez to są kłopoty ze sprawną pracą w sieci WWW.

    Używam darmowego programu AVG anti-spyware.
    Po skanowaniu pojawia się wykaz wykrytych koni.
    Co trzeba zrobic, by je usunąć (nie mogę znaleźć takiej opcji)?

    Może ktoś zna inny, dobry program "antykoński"? - darmowy lub niedrogi?

    P.S.
    Wysyłam wiadomośc do tej grupy, ale nie wiem,
    czy to jest najwłaściwszy adresat mojego pytania.

    --
    Moja strona: http://www.satyra-obrazy.pl

  • 2. Data: 2009-03-17 14:39:25
    Temat: Re: Jak usunąć konie trojańskie (mam ich 28)?
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Mirek pisze:
    > P.S.
    > Wysyłam wiadomośc do tej grupy, ale nie wiem,
    > czy to jest najwłaściwszy adresat mojego pytania.

    rozwaliłeś mnie, dobrze się domyślasz NTG

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2009-03-17 15:02:29
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Mirek pisze:

    > P.S.
    > Wysyłam wiadomośc do tej grupy, ale nie wiem,
    > czy to jest najwłaściwszy adresat mojego pytania.

    Nie jest. Zapytaj na alt.pl.comp.wirusy albo najszybciej
    pl.comp.os.ms-windows.winnt Od ręki pobierz to:
    http://www.freedrweb.pl/cureit.php

    Pzdr, OMSON

    P.S. Masz całkiem ciekawe prace na stronie.

  • 4. Data: 2009-03-17 15:30:41
    Od: "Mirek" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > http://www.freedrweb.pl/cureit.php
    >
    > Pzdr, OMSON
    >
    > P.S. Masz całkiem ciekawe prace na stronie.

    Dziękuję OMSON za podpowiedz - skorzystam.
    Dziekuję za pozytywną recenzję mojej strony.
    Mirek

    http://www.satyra-obrazy.pl

  • 5. Data: 2009-03-17 15:37:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mirek napisał(a):

    > Wysyłam wiadomośc do tej grupy, ale nie wiem,
    > czy to jest najwłaściwszy adresat mojego pytania.

    alt.pl.jezdziectwo? ;P

    j.

    --
    "Analfabeta nigdy nie robi błędów ortograficznych"
    (o czym wyczytałem w "Przekroju", cytat z pamięci).

  • 6. Data: 2009-03-17 18:48:30
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Hippoterapia?

  • 7. Data: 2009-03-18 00:23:29
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Hippoterapia?

    To musi byc jakas terapia afrykanskimi koniami rzecznymi (z laciny hippos =
    kon, potamos=rzeka) :)

    Chyba ze mowisz o klasycznych europejskich ladowych - wtedy na nasze to
    hipoterapia :P

    Pozdrawiam
    Michal

  • 8. Data: 2009-03-18 00:27:54
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Michal AKA Miki <j...@...onetu.pl> wrote:

> [...]
    > kon, potamos=rzeka) :)

    > Chyba ze mowisz o klasycznych europejskich ladowych - wtedy na nasze to

    Ale może być też Hippo-Hopp. ;)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )