  • 31. Data: 2009-03-18 17:33:00
    Temat: Re: Zakup mini notebooka
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Powiedziałbym ok, gdyby nie ten emotikon. Ktos tu napisał, ze to jest
    > predkoscia porównywalne do Celka900. Jak to wypada w praktyce przy takich
    > zastosowaniach o jakich napisałem pwoyzej? Bedzie chodzic ok, czy co chwila
    > bede sie wsciekał, dlaczgo tak wolno?

    Ojezu idź do sklepu i powiedz, żeby Ci pokazali, otwórz kilka stron, kilka
    dokumentów i sobie zobacz... W każdym większym markecie z elektroniką będzie
    cała półka tego.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 32. Data: 2009-03-18 17:36:31
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** K <k...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Nie rob zamieszania, mowimy o celeronie-m lub atomie, a te maja wydajnosc
    > znacznie wieksza niz PIII 1,5 ghz gdyby taki nawet byl. Porownaj do tego
    > system pamieci. Zreszta jak mozna narzekac na wydajnosc chociazby 701-ki pod
    > xp w zastosowaniach office+internet, jak?

    Asus Eee 701 to jest na Celeronie 900 i to jest bez kitu straszna padaka -
    tutaj wydajność to już jest pogranicze normalnie. Poza tym konkretnie 701 z
    4GiB storage *nie* nadaje się do użytku, no chyba, że uważasz hibernację za
    zbytek, a normalnie ten XP bootuje się na tym ponad 2 minuty... Więc owszem
    można, modele 7xx to były takie niedorobione kalkulatory.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 33. Data: 2009-03-18 18:44:33
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Konrad Kosmowski pisze:
    > a normalnie ten XP bootuje się na tym ponad 2 minuty...

    Na 1000H (Atom 1,6 GHz) Windows XP HE uruchamiał się u mnie tak szybko,
    jak chyba na żadnym stacjonarnym do tej pory, nie wspominając już o 2
    letnim laptopie HP z Core Duo T2250. Ze stoperem go nie mierzyłem, ale
    robił wrażenie.

    --
    PSYLO

  • 34. Data: 2009-03-18 18:45:56
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    kamil pisze:
    > Wartosc nie, ale szybkosc dzialania predko spadnie do frustrujacego poziomu.

    Czym się inspirujesz wypisując takie brednie?

    --
    PSYLO

  • 35. Data: 2009-03-18 18:48:51
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    ApanasBudriszko pisze:
    > Jak widze wiekszość osób piszących w tym wątku nie miała do czynienia z
    > netbookiem i teoretyzuje mocno albo demonizuje niska wydajność.

    Otóż to!

    > Liderem w czasie pracy na
    > bateriach jest mały samsung o ile pamiętam do 7 godzin a dodatkowo jest
    > sprzedawany z kartą HSDPA w zestawie inne nie mają na nie nawet miejsca

    Pod względem czasu pracy jest remis z niewielką przewagą 1000H. Modemu
    HSDPA w Eee PC nie ma, jeśli go ktoś potrzebuje to Samsung ma dużego plusa.

    > Minusy ? jeśli faktycznie jako jedyny komputer to brak napedu DVD może
    > okazać się utrudnieniem i szybko dokupisz zewnetrzny, koszt ok 250 zeta.

    Albo zwykły napęd na IDE za kilkadziesiąt zł + przejściówka IDE-USB.

    --
    PSYLO

  • 36. Data: 2009-03-18 19:03:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...USUNTO.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Bez tego ciężko połączyć się bezprzewodowo z internetem jak nie ma
    > żadnego hotspotu w pobliżu.

    te lapki sa sprzedawane przez sieci komórkowe z jakims dostepem via sieci
    komórkowe, wiec pewnie to maja.

    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
    siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome

  • 37. Data: 2009-03-18 19:12:48
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-18 19:48, Użytkownik PSYLO napisał:

    > Albo zwykły napęd na IDE za kilkadziesiąt zł + przejściówka IDE-USB.

    A gdzie sens i logika ? Kupujesz tani i lekki netbook a potem
    dokupujesz cegłę jaka jest napęd 5,25 cala.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2009-03-18 19:26:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    PSYLO pisze:

    > Pod względem czasu pracy jest remis z niewielką przewagą 1000H. Modemu
    > HSDPA w Eee PC nie ma, jeśli go ktoś potrzebuje to Samsung ma dużego plusa.

    Ale jest w 1000H GO :)

  • 39. Data: 2009-03-18 21:00:05
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    RadoslawF pisze:
    > A gdzie sens i logika ? Kupujesz tani i lekki netbook a potem
    > dokupujesz cegłę jaka jest napęd 5,25 cala.

    Sens jest jak najbardziej oczywisty. Napęd tak naprawdę bardzo wielu
    użytkownikom przydaje się dosłownie dwa-trzy razy w roku - jestem tego
    najlepszym przykładem. Przez pozostały czas leży sobie spokojnie
    schowany w bezpiecznym miejscu i nikomu nie wadzi, a ja go absolutnie
    nie muszę nigdzie wynosić.

    --
    PSYLO

  • 40. Data: 2009-03-19 07:46:45
    Od: " K" <k...@N...gazeta.pl>

    Konrad Kosmowski <k...@k...net> napisał(a):

> [...]
    > zbytek, a normalnie ten XP bootuje się na tym ponad 2 minuty... Więc owszem
    > można, modele 7xx to były takie niedorobione kalkulatory.

    kultura osobista nie pozwala mi tego skomentowac inaczej, wiec napisze:
    uprawiasz demagogie, bo sam dobrze wiesz, ze mijasz sie z prawda.

    baza celerona 900 jest architektura P3 zgoda, tak jak baza golfa V jest golf
    I, ale czego to dowodzi?

    xp uruchamia sie na 900 ponizej minuty.