  • 11. Data: 2013-01-16 13:41:25
    Temat: Re: Zakup baterii do laptopa
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.01.2013 RD <r...@g...com1> napisał/a:

    > "Nowości" z 2009 roku, stopka - copyrights 2010, a layout strony - z
    > jeszcze wcześniejszych lat. Żadnych danych firmy, tylko numer telefonu i

    Ale za to jak ładnie klika przy najeżdzaniu na menu :-)

    > e-mail. Wiarygodność tego źródła - jak dla mnie - zerowa. :)

    Nie uwierzysz, jak wiele "poważnych firm" ma podobne strony.
    I tak dobrze, że nie cała we flashu :-)

    Ja i tak u nich nie kupię, na maila raczyli odpowiedzieć,
    ale wołają ok. 200 zł. A gdzie indziej jest po 170-180 zł,
    z gwarancją itp.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 12. Data: 2013-01-16 13:56:24
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.01.2013 RD <r...@g...com1> napisał/a:

    > Bierzesz pod uwagę wyłącznie czynnik ekonomiczny. Taki wniosek wyjdzie
    > na wszystkim, jeśli tylko tak na to patrzysz.

    Nie, nie wyłącznie. Patrząc ekonomicznie, w ogóle nie opłaca się
    w tego lapka inwestować. Przychodu nie generuje.

    Ale nie chcę wydać 270, kiedy mogę 150. To chyba normalne, prawda?
    Lapka kupiłem uzywanego trzy lata temu, już wtedy miał padniętą
    baterię. Kupiłem zamiennik, wytrzymał te trzy lata.
    Jeśli następny zamiennik wytrzymałby też tyle, to nic więcej
    mi do szczęscia nie potrzeba. Niestety ten, u kogo kupowałem
    wcześniej już ich nie ma.

    A taki lapek (ekran 4:3 matowy 12 cali, 1 kg masy)
    nowy obecnie nie do dostania, albo za naprawdę ciężkie pieniądze.

    > sprawną baterię. Jeśli chcesz go dalej używać i nie nadziać się na
    > zamiennik, który trzeba będzie reklamować 10 razy (z różnym skutkiem),
    > to trzeba za "pewniaka" zapłacić.

    I tak i nie. Problem jest tego typu, że nie jest to "wszystko
    albo nic"- kupię oryginał i mam spokój, kupię nieoryginalną i będzie kicha.
    Oryginał też paść może, a zamienniki są różnej jakości.

  • 13. Data: 2013-01-16 17:34:16
    Od: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:
    > Dzień dobry,
    >
    > Gdzie Waszym zdaniem (sklep, ebay?) najlepiej szukać baterii (zamiennika)
    > do starszego laptopa? Tak, aby współczynik cena/jakość był odpowiedni?

    Może tu znajdziesz:
    http://www.batimex.pl/

  • 14. Data: 2013-01-17 07:27:51
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    > http://www.batimex.pl/

    Owszem, mają. Za 200 zł :-(

  • 15. Data: 2013-01-17 10:01:38
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 17.01.2013 07:27, Dominik & Co pisze:
    > Owszem, mają. Za 200 zł :-(

    Przecież tyle kosztują baterie do komputerów przenośnych.
    Nawet czasem bywają droższe. Parę lat temu za bardzo niety-
    powy (i parszywej jakości zresztą, jak się okazało) zamien-
    nik do starego modelu F-S płaciłem chyba ze 400 zł.

    A najlepsze jest to, że niektórzy mówią, żeby nie dbać o
    baterie i używać ich jako zamiennika UPSa...

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 16. Data: 2013-01-17 10:04:00
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 14.01.2013 14:52, Dominik & Co pisze:
    > Gdzie Waszym zdaniem (sklep, ebay?) najlepiej szukać baterii (zamiennika)
    > do starszego laptopa? Tak, aby współczynik cena/jakość był odpowiedni?

    Generalnie z zamiennikami mam bardzo złe doświadczenia. Kupo-
    wałem dwa różne do dwóch różnych komputerów i obydwa już po
    paru miesiącach wykazywały znaczne zużycie, a po roku miały
    pojemność ograniczoną pi razy oko o połowę. Dla porównania,
    firmowy akumulator mojego obecnego notebooka po blisko pięciu
    latach stracił gdzieś z 10% pojemności.

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 17. Data: 2013-01-18 08:58:49
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 17.01.2013 Radosław Sokół <R...@g...one.pl> napisał/a:

    > Przecież tyle kosztują baterie do komputerów przenośnych.

    Zapewne zależy jakie.

    Uważam tylko, że bateria made in batimex w cenie 85% baterii
    od Toshiby to ciut drogo.

    http://www.toshibadirect.com/td/b2c/adet.to?poid=445
    107

    Ech, chyba pobawię się z wymianą ogniw. Oryginał miał
    niestety zafoliowane kluski, ale może obecnie (od trzech
    lat) używany zamiennik ma normalne ogniwa- sprawdzę :-)