  • 1. Data: 2013-01-14 14:52:41
    Temat: Zakup baterii do laptopa
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry,

    Gdzie Waszym zdaniem (sklep, ebay?) najlepiej szukać baterii (zamiennika)
    do starszego laptopa? Tak, aby współczynik cena/jakość był odpowiedni?

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 2. Data: 2013-01-14 17:29:19
    Temat: Re: Zakup baterii do laptopa
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 14/01/2013 13:52, Dominik & Co wrote:
    > Dzień dobry,
    >
    > Gdzie Waszym zdaniem (sklep, ebay?) najlepiej szukać baterii (zamiennika)
    > do starszego laptopa? Tak, aby współczynik cena/jakość był odpowiedni?

    Ebay, sklep, allegro... Zależy od szczęścia, przechowywania aku itd.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2013-01-14 17:47:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "DooMiniK" napisał w wiadomości grup
    > Ebay, sklep, allegro... Zależy od szczęścia, przechowywania aku itd.

    Odradzam fulgadget na ebay.

  • 4. Data: 2013-01-14 20:19:48
    Od: "Zebind" <P...@w...pl>

    > Gdzie Waszym zdaniem (sklep, ebay?) najlepiej szukać baterii (zamiennika)
    > do starszego laptopa? Tak, aby współczynik cena/jakość był odpowiedni?

    nie wiem jak stary masz laptop ale ja do swojego della kupowalem na
    axa.com.pl.
    Jak nie mieli w magazynie to sciagali w ciagu 4-6 tygodni z US albo Chin.

  • 5. Data: 2013-01-14 20:42:57
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 14 Jan 2013 13:52:41 +0000 (UTC), Dominik & Co
    <D...@g...pl.invalid> wrote:

    >Dzień dobry,
    >
    >Gdzie Waszym zdaniem (sklep, ebay?) najlepiej szukać baterii (zamiennika)
    >do starszego laptopa? Tak, aby współczynik cena/jakość był odpowiedni?

    po moich doswiadczeniach, moge ci jedynie sugerowac kupowanie
    bezposrednio u producenta/dystrybutora laptopa. granie w loterie z
    innymi sprzedawcami, przestalo mnie juz bawic. <rs>

  • 6. Data: 2013-01-15 07:47:50
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.01.2013 rs <n...@n...spam.pl> napisał/a:

    > po moich doswiadczeniach, moge ci jedynie sugerowac kupowanie
    > bezposrednio u producenta/dystrybutora laptopa. granie w loterie z

    Bezpośrednio u producenta kosztuje ca 270 pln. Nie wiem, czy całego
    lapka sprzedałbym za tyle :-)

    > innymi sprzedawcami, przestalo mnie juz bawic. <rs>

    Niektóre zamienniki są używalne, a lapek i tak pewnie za rok-dwa
    pójdzie na emeryturę. Nie ma sensu zwiększać jego wartość o 100%.

  • 7. Data: 2013-01-15 08:04:11
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.01.2013 Zebind <P...@w...pl> napisał/a:

    > nie wiem jak stary masz laptop ale ja do swojego della kupowalem na
    > axa.com.pl.

    O, dzięki za konkretny namiar. Co prawda po kliknięciu na "Sklep"
    nic się nie dzieje (na kilku przeglądarkach, w tym koszernej).
    Nic to, wyślę im maila.

    Mój laptop to Toshiba Portege R100. Do niedawna widywałem jeszcze
    zamienniki, a teraz coś kiepsko. Na ebayu chińczyki mają- po 50 zł,
    cholera wie, co to może być warte...

  • 8. Data: 2013-01-15 21:46:08
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 15 Jan 2013 06:47:50 +0000 (UTC), Dominik & Co
    <D...@g...pl.invalid> wrote:

    >Bezpośrednio u producenta kosztuje ca 270 pln. Nie wiem, czy całego
    >lapka sprzedałbym za tyle :-)

    wiem. niestety. w ciagu ostatnich paru lat przerabialem, to pare razy
    i mimo wszystko doszedlem do wniosku, ze to mi i moim klientom sie
    bardziej oplaci. chocby jesli tylko brac wygode i komfort pracy. takie
    jest moje zdanie. <rs>

  • 9. Data: 2013-01-16 13:00:05
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-01-14 20:19, Zebind pisze:

    > nie wiem jak stary masz laptop ale ja do swojego della kupowalem na
    > axa.com.pl.
    > Jak nie mieli w magazynie to sciagali w ciagu 4-6 tygodni z US albo Chin.

    "Nowości" z 2009 roku, stopka - copyrights 2010, a layout strony - z
    jeszcze wcześniejszych lat. Żadnych danych firmy, tylko numer telefonu i
    e-mail. Wiarygodność tego źródła - jak dla mnie - zerowa. :)
    Stąd się biorą tematy reportaży TV w stylu "oszukał milion osób na
    100zł". ;)

  • 10. Data: 2013-01-16 13:05:53
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-01-16 13:04, RD pisze:

    > tak nie specjalnie będzie komukolwiek potrzebny, nawet jeśli miałby
    > sprawną baterię.

    Niespecjalnie ;)