    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zakup DA 55-300mm F4-5.8ED
    Date: Mon, 12 Oct 2009 17:36:07 +0200

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:hakk58$j7m$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    Mam! Przyszedł dziś o 15-tej. Pierwsze wrażenia b. pozytywne - na
    najdłuższej ogniskowej na największej dziurze nie mydli i nie widać żadnych
    PF (gałęzie na tle nieba), choć zdjęcia nieciekawe, bo na ISO 1600 klapnąłem
    tylko parę razy przez okno. Nie wiem, czy uda mi się jakieś ptaszysko jutro
    złapać, bo dziś już za ciemno zdecydowanie i pogoda barowa, ale jutro z
    pewnością wezmę go w teren. Może i obiecaną mrówkę uda się na ogniskowej
    135 gdzieś znaleźć ;-)

    --
    Yogi(n)