-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zakup C15
Date: Tue, 26 Jul 2011 07:06:17 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <j0li0i$ml8$1@news.onet.pl>
References: <j0j9di$2kk$1@inews.gazeta.pl>
<4e2d29a9$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
<j0j9vr$49h$1@inews.gazeta.pl> <16b9ubz0mfyrx$.dlg@lepper.institute.com>
<j0jgdg$rk2$1@news.onet.pl> <5...@l...institute.com>
<j0jiab$2ii$1@news.onet.pl> <1bbuz988n2aer$.dlg@lepper.institute.com>
<j0jjo4$7md$1@news.onet.pl> <fiox017kufja$.ubth6xvnlwli$.dlg@40tude.net>
<1ddsnj07jalvy$.dlg@lepper.institute.com> <j0ki4e$l7l$1@news.onet.pl>
<50zm2tbq29fl$.dlg@lepper.institute.com>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1311656786 23208 213.17.193.243 (26 Jul 2011 05:06:26 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jul 2011 05:06:26 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2387718
[ ukryj nagłówki ]
>
> Problem w tym, że - wiem, że to dziwnie brzmi - to jest zrobione zbyt
> dobrze.
> Tam są łożyska, które w zasadzie są wieczne, tak jak łożyska w kołach (w
> większości konstrukcji).
> To znaczy - jest wieczne, dokąd nie padnie uszczelniacz i wilgoć i brud
> nie
> załatwią łożyska.
> A pad uszczelniacza, to rzecz w sumie dosyć losowa. Tyle, że nic nie stoi
> na przeszkodzie, żeby to zrobić co jakiś czas, co 2-3 lata sprawdzić.
> Zestaw naprawczy jest tak tani i praca tak prosta, że naprawdę nie widzę
> problemu - jeżeli łozysko jest całe i dobre, zakładamy nowy uszczelniacz i
> po kłopocie na kolejne 2-3 lata. Jak rozsypane, to zakładamy cały komplet
> i
> jest to samo. Nawet jazda z kołami /--\ nie oznacza od razu konieczności
> tulejowania (czyli regeneracji), byle wszystko było naprawiane od razu.
> Czekanie do konieczności regenerowania przypomina - jak już pisałem -
> jeżdżenie z silnikiem bez wymiany rozrządu i czekanie na zerwanie paska,
> żeby zrobić remont generalny. Mądre?
>
Dla mnie mądre. Jak mam to 5-7 razy rozbierać i za każdym razem bulić za
robotę to wolę raz na 300 tys zregenerować. Wychodzi dużo taniej i nie muszę
nic robić.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.11 08:05 MHM
- 05.08.11 10:25 yabba
- 05.08.11 18:49 ToMasz
- 05.08.11 19:08 ToMasz
- 05.08.11 19:12 ToMasz
- 06.08.11 19:59 Bydlę
- 06.08.11 21:20 ToMasz
- 06.08.11 22:33 Bydlę
- 07.08.11 11:42 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=