eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakup C15Re: Zakup C15
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakup C15
    Date: Tue, 26 Jul 2011 07:06:17 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <j0li0i$ml8$1@news.onet.pl>
    References: <j0j9di$2kk$1@inews.gazeta.pl>
    <4e2d29a9$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
    <j0j9vr$49h$1@inews.gazeta.pl> <16b9ubz0mfyrx$.dlg@lepper.institute.com>
    <j0jgdg$rk2$1@news.onet.pl> <5...@l...institute.com>
    <j0jiab$2ii$1@news.onet.pl> <1bbuz988n2aer$.dlg@lepper.institute.com>
    <j0jjo4$7md$1@news.onet.pl> <fiox017kufja$.ubth6xvnlwli$.dlg@40tude.net>
    <1ddsnj07jalvy$.dlg@lepper.institute.com> <j0ki4e$l7l$1@news.onet.pl>
    <50zm2tbq29fl$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1311656786 23208 213.17.193.243 (26 Jul 2011 05:06:26 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jul 2011 05:06:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2387718
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > Problem w tym, że - wiem, że to dziwnie brzmi - to jest zrobione zbyt
    > dobrze.
    > Tam są łożyska, które w zasadzie są wieczne, tak jak łożyska w kołach (w
    > większości konstrukcji).
    > To znaczy - jest wieczne, dokąd nie padnie uszczelniacz i wilgoć i brud
    > nie
    > załatwią łożyska.
    > A pad uszczelniacza, to rzecz w sumie dosyć losowa. Tyle, że nic nie stoi
    > na przeszkodzie, żeby to zrobić co jakiś czas, co 2-3 lata sprawdzić.
    > Zestaw naprawczy jest tak tani i praca tak prosta, że naprawdę nie widzę
    > problemu - jeżeli łozysko jest całe i dobre, zakładamy nowy uszczelniacz i
    > po kłopocie na kolejne 2-3 lata. Jak rozsypane, to zakładamy cały komplet
    > i
    > jest to samo. Nawet jazda z kołami /--\ nie oznacza od razu konieczności
    > tulejowania (czyli regeneracji), byle wszystko było naprawiane od razu.
    > Czekanie do konieczności regenerowania przypomina - jak już pisałem -
    > jeżdżenie z silnikiem bez wymiany rozrządu i czekanie na zerwanie paska,
    > żeby zrobić remont generalny. Mądre?
    >
    Dla mnie mądre. Jak mam to 5-7 razy rozbierać i za każdym razem bulić za
    robotę to wolę raz na 300 tys zregenerować. Wychodzi dużo taniej i nie muszę
    nic robić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: