eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
    Date: Tue, 14 Feb 2012 22:39:43 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <c1.01.3TncbM$0ub@mike.oldfield.org.pl>
    References: <jgs55l$ppq$1@news.task.gda.pl> <jgs5eu$a71$1@mx1.internetia.pl>
    <jgs5if$ppq$2@news.task.gda.pl> <jgs69a$cg2$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jh30ii$t9a$1@inews.gazeta.pl>
    <9201652947$20120210130238@squadack.com>
    <c1.01.3TnZTB$0uJ@mike.oldfield.org.pl>
    <1mxjwelbuksit$.z7tg9rl1euyq.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 78-131-197-145.tktelekom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1329255708 13953 78.131.197.145 (14 Feb 2012 21:41:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Feb 2012 21:41:48 +0000 (UTC)
    X-User: trzypion
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2434503
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 22:03:29 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale przeciez to otwieranie jest stopniowe - czyli plyn wpada drobnym
    > strumyczkiem.

    Widzisz, cały myk polega na tym, że jednak masz sprzężenie zwrotne z jakąś
    tam szybkością działające i linie opóźniającą w postaci całego silnika.

    To działa tak:
    1. Zimny silnik. Termostat zamkniety
    2. Silnik się rozgrzewa. Termostat zamknięty
    3. Silnik się rozgrzał do temperatury rozpoczęcia otwarcia - termostat się
    zaczyna otwierać, zimna woda z chłodnicy zaczyna wlewać się do bloku
    4. Głowica nadal rozgrzewa się, termostat się nadal otwiera, coraz więcej
    zimnej wody leje się do bloku.
    5. W końcu zimna woda dociera do termostatu, zaczyna się on zamykać. Dół
    silnika zaczyna się rozgrzewać
    6. Termostat się zamyka nadal, dól się grzeje coraz bardziej
    7. Ciepła woda dociera do głowicy - wracamy do p. 3.


    >> Nie do tyczy tych silników, które maja termostat na dolocie, a nie na
    >> wylocie (tak, tak, Granada tam miała :D )
    >
    > A on wtedy dobrze stabilizuje temperature silnika ?

    Doskonale - masz na dolocie 78 stopni, a na wylocie tyle i le dodał silnik.
    Ale nie masz udarów zimnej wody.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: