eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
    Date: Wed, 08 Feb 2012 23:06:45 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <jgurm5$5sc$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jgs55l$ppq$1@news.task.gda.pl> <jgs5eu$a71$1@mx1.internetia.pl>
    <jgufvo$l9a$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jgunh9$f5m$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jguq1n$mpi$1@inews.gazeta.pl> <jguqm0$33k$1@mx1.internetia.pl>
    <jgur9m$qcf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-53-44.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1328738821 6028 77.255.53.44 (8 Feb 2012 22:07:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Feb 2012 22:07:01 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jgur9m$qcf$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432921
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-02-08 23:00, Kuba (aka cita) pisze:
    >
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    > news:jguqm0$33k$1@mx1.internetia.pl...
    >>
    >> Karton blokujący chłodzenie powietrzem daje dużo (tak, chłodzenie
    >> powietrzem w czasie jazdy może być aż za bardzo skuteczne), ale
    >> problemy się pojawią w mieście, kiedy stoimy w korku.
    >
    > ale masz na to jakieś konkretne sytuacje jako przykład, czy tylko tak
    > dalej teoretyzujemy?

    Praktykę chyba mogę pominąć, ponieważ teoria w zupełności powinna
    wystarczyć. Zdaje się, że było to nawet ładnie wytłumaczone w
    jakiejś książce WKŁ(?) "Poprawa dynamiki i ekonomiczności silników
    itd.". Stare - ja wiem, lata 80?

    > ps. przypominam, ze mówimy o momencie, kiedy chodnica nie bierze udziału
    > w chłodzeniu (jeszcze) i chodzi o chłodzenie samego silnika opływającym
    > powietrzem, w szczególności jaka jest różnica w ilości przepływającego
    > silnik powietrza przy zamkniętym wlocie w grillu i otwartym biorąc pod
    > uwage wszelkie inne nieszczelności komory silnika.

    A co Ty chcesz przypominać? Mowa jest o chłodzeniu silnika (bloku,
    miski), a nie wpływie na chłodnicę, która jest czynna dopiero po
    osiągnięciu stosownej temperatury płynu w silniku.






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: