  • Data: 2009-06-30 19:13:01
    Temat: Re: Zakończona umowa - wybór nowego operatora
    Od: osiek <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > P.S. wlasnie mi proponuja przedluzenie umowy - 120 min za 30 zl, bez
    > telefonu. cyro przedluzy sie o jakies 8 miesiecy ..
    >
    > J.

    to jest oferta na poziomie pre-paida. przy stawce 29gr/min tak
    popularnej w tej chwili za 100min zapłacisz 29pln a jeśli dzwonisz na
    stacjonarne to w wiekszosci ofert na stacjonarne mozesz dzwonic taniej..
    no i ofc wewn sieci. Jeśli chcesz sobie policzyć czy to dobra oferta i
    ile przeplacisz porównaj MTR dzisiaj z dzsiejszą stawką i MTR który
    będzie za rok(choć przy umowie rocznej wż tak wielkiej różnicy nie
    będzie jak przy umowach dwuletnich) (stawki są dostępne chyba na
    stronach UKE) z dzisiejszą stawką. W prepaidzie po obniżce stawek MTR
    prawdopodobne jest obniżenie stawek dla klienta czyli Ciebie. A co do
    tych 8 miesięcy to się dobrze dowiedz czy nie jest tak, że oferta
    obowiązuje od teraz/najbliższego okresu rozliczeniowego ale jesteś
    związany cyrografem na 12 miesięcy od wygaśnięcia obecnego cyrografu bo
    to jakby dwie inne sprawy