  • 1. Data: 2009-09-17 19:59:19
    Temat: Zakończenie sezonu Bydgoszcz
    Od: "giguch" <g...@g...pl>

    Witam.
    Nigdzie nie mogę poszukać informacji o zakończeniu sezonu w Bydgoszczy...
    Czy ktoś coś wie na ten temat?
    pozdrawiam-Piotr

  • 2. Data: 2009-09-17 23:12:15
    Temat: Re: Zakończenie sezonu Bydgoszcz
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "giguch" <g...@g...pl> wrote in message
    > Witam.
    > Nigdzie nie mogę poszukać informacji o zakończeniu sezonu w Bydgoszczy...
    > Czy ktoś coś wie na ten temat?

    Ale panie sezon się ledwo zaczął...

    Pzdr
    Piotrek

  • 3. Data: 2009-09-17 23:27:18
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "giguch" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    Witam.
    > Nigdzie nie mogę poszukać informacji o zakończeniu sezonu w
    Bydgoszczy...
    > Czy ktoś coś wie na ten temat?

    Chyba w tydzien po pierwszych opadach sniegu jakos tak to sie odbywalo.
    Najblizsze dwa miesiace jest jeszcze normalnej jazdy wiec tylko jakis
    idiota chcialby wymyslec teraz zakonczenie :)
    To tak jak niektorzy w czerwcu kiedy sie juz jezdzi od ponad dwu
    miesiecy wymyslalja otwarcie sezonu - chyba sezonu zbierania szmalu od
    naiwniakow :)

    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2009-09-18 06:55:48
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > To tak jak niektorzy w czerwcu kiedy sie juz jezdzi od ponad dwu
    > miesiecy wymyslalja otwarcie sezonu - chyba sezonu zbierania szmalu od

    Bo zakonczenie sezonu to raczej ostatni zlot w danym miejscu, w roku; nie
    doslowne odstawienie maszych do garazu:)
    Tak samo jak rozpoczecie sezonu.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 5. Data: 2009-09-19 07:27:29
    Od: "giguch" <g...@g...pl>

    Panowie-jak nie macie nic do powiedzenia w tej sprawie to zabieranie głosu
    jest nie na miejscu.
    W ten sposob grupy dyskusyjne stają sie śmietnikiem niepotrzebnych uwag..
    Tak na marginesie -w Bydgoszczy jest co roku rozpoczęcie i zakończenie
    sezonu motocyklowego.Mam nadzieje ze teraz też będzie...
    pozdrawiam Głupiomądrych;-)

  • 6. Data: 2009-09-19 09:02:10
    Od: n...@s...com

    On Sat, 19 Sep 2009 09:27:29 +0200, "giguch" <g...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Tak na marginesie -w Bydgoszczy jest co roku rozpoczęcie i zakończenie
    >sezonu motocyklowego.Mam nadzieje ze teraz też będzie...

    a wczesniej i pozniej nie wolno Wam w tej Bydgoszczy jezdzic ? To juz
    wiem co Kocyka tak gna w obce strony ;)

    pozdr
    newrom
    --