  • Data: 2015-02-25 13:31:23
    Temat: Re: Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.02.2015 15:00, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > Ja tylko dodam. PO zwyciezyla w demokratycznych wyborach. Wiadomo bylo
    > co zrobia, bo juz rzadzili. Nie moge wiec pojac, jak posiadacze starych
    > samochodow (a takich jest wiekszosc) glosowali na swoja szkode. Jak to
    > jest, ze z kim nie rozmawiam, to poglady jak KORWIN, a jak przychodzi do
    > wyborow, to wiekszosc masochisci. Przeciez do wafla nedzy takie i inne
    > pomysly nie sa zadna nowoscia, nikt nie moze byc zaskoczony.

    Duża część elektoratu PO głosuje na PO na zasadzie mniejszego zła.

    Bo na kogo innego głosować? TR jest niszowy, PiS to oszołomy...

    PSL jako sam się niezbyt liczy, no i jest zbyt mocno
    konserwartywno-religijny.

    Co zostaje? Faszyści-narodowcy?

    A trzeba być skończonym kretynem, żeby choćby zastanawiać się nad JKM,
    który jest specjalistą od robienia partii, robienia dzieci i robienia
    wyznawców w bambuko.

    Co zostaje, SLD z tym dupkiem Millerem?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.