  • Data: 2016-09-06 14:20:11
    Temat: Re: Zakaz wyprzedzania dla Tirów na autostradach.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nqm76r$q9j$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 06.09.2016 o 10:51, SW3 pisze:
> [...]

    Zdolny do rozwiniecia 40km/h po poziomej drodze.
    Jechac moze wolniej. Choc moga mu policjanci mandat za utrudnianie
    ruchu zaproponowac.

    >Kiedy ostatnio widziałeś kogoś jadącego 40 po autostradzie i nie był
    >to pojazd obsługi na pasie awaryjnym?

    Tak sobie licze ... 300KM podnosi 22t z predkoscia 1m/s.
    44t to tylko 0.5m/s. Na drodze o nachyleniu 8% to jest 6.2m/s, a po
    odjeciu innych oporow powiedzialbym ze nawet 5.
    Czyli 18km/h.

    Nie wiem ile jest na gorze sw. Anny ... znaku ostrzegawczego nie ma,
    wiec 4% czy mniej ?
    No ale tam sa trzy pasy ... i wyjatkowo mozna by pozwolic na
    wyprzedzanie przez ciezarowki ... tylko jakim znakiem ? :-)

    J.