  • Data: 2024-10-14 14:31:02
    Temat: Re: Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-10-2024 o 13:51, J.F pisze:

    > Nie bądz taki zaślepiony fanboy :-)

    Nie jestem, w przeciwieństwie do Ciebie.

    Po prostu szansa, że zaparkujesz elektrykiem obok elektryka jest bardzo
    mała, a że on się zapali akurat w tym czasie, to już w ogóle jakieś
    promile promili.

    Co innego ice - mnóstwo tego, zazwyczaj stare, więc zwarcie może im się
    przydarzyć (nowym też oczywiście)
    Na własne oczy widziałem skutki......