  • Data: 2023-02-22 11:06:24
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: io <i...@o...pl.invlid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.02.2023 o 13:38, _Master_ pisze:

    > Odpowiedź jak na nie wychowanego gimnazjalistę przystało ;)

    Dziadek, skończ pieprzyć.

    > Robią ale jeśli okres zwrotu inwestycji jest atrakcyjny.
    > jeśli ktoś jeździ mniej to np. 3 lata zwrotu mu nie odpowiada.

    To nie jest ten sam poziom nasycenia rynku co elektrykami?

    > Państwo jest po to aby go zachęcić i żeby mu się zwróciło po roku.

    Nie, państwo ma zapewnić normalne bytowanie, wojsko, drogi. To, czego
    indywidualnie nie da się zrobić.

    > Ale KURWA zachętą a nie ZAKAZEM. Do jasnej...

    Jeszcze raz: zakaz spalinówek jest słuszny bo trują. Wiele produktów
    wycofuje się natychmiast a na elektryki mamy ponad 10 lat.

    > Moje samochody miały/mają ok 15 lat. Nie biorą oleju.

    Silnik wymieniłeś i każdemu polecasz?

    > psuje się,
    >
    > Psują się jak każdy

    Normalne wyeskploatowanie.

    > rdzewieje,
    >
    > A to zajebisty argument

    No zajebisty, jak masz starego grata to nie ładujesz w niego instalacji
    za grube tysiące.

    > bagażnik nie dla
    >
    > SPOŁECZEŃSTWO

    Nie kojarzę nikogo z gazem, pewnie się kryją.

    > Jakim Ty autem dziecko jeździsz i czy chcesz mniej smrodu czy tylko
    > przylazłeś bić pianę

    Jakim cudem Ty dziecko na niusy piszesz? Mama dała?

    > Z tego samego powodu dla którego elektryki dostają ulgi i dotacje

    Pracuj, będziesz miał.

    > Skąd te dane?

    A jakiś artykuł czytałem.

    > Bo nie ma dotacji. Bo ekofaszyści się zafiksowali na elektrykach

    Czyli jednak.

    > bo
    > przylazłeś i bijesz pianę ;-)

    Ciasta nie robię.

    > Chcesz jeździć elektrykiem to sobie go kup a nie wymyślaj ideologii że
    > chcesz czystego powietrza.

    Mam elektryki, kmiocie.