eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakaz rejestrowania normalnych samochodów w unii europejskiej od 2035?Re: Zakaz rejestrowania normalnych samochodów w unii europejskiej od 2035?
    Date: Mon, 31 Oct 2022 15:08:57 +0100
    Subject: Re: Zakaz rejestrowania normalnych samochodów w unii europejskiej od 2035?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: nadir <n...@h...org>

    > Mam turbo benzynę i wiem, ile pali przy ostrym pałowaniu na
    > autostradzie - krótko: nie pierdol bez sensu! Nie wymyślono innej
    > fizyki dla silników spalinowych.

    W takim razie za ostro pałujesz. Przy moim pałowaniu 9l/100km wychodzi i
    nic na to nie poradzę.

    > Chcesz 100 lat jeździć jednym samochodem? Ogarnij się.

    Sam się ogarnij, na chwilę obecną to baterie są najsłabszym ogniwem
    elektryków, czy to się komuś podoba czy nie. Jak się ich wytrzymałość i
    pojemność poprawi o rząd wielkości, to wtedy będzie przełom. Na razie
    trzeba wozić po kilkaset kilogramów balastu, żeby zapewnić jakiś
    rozsądny zasięg. Ekologia jak chooj.