eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakaz parkowania elektryków i hybryd
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 112

  • 21. Data: 2020-01-21 11:53:13
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-21 o 10:13, Myjk pisze:
    > Mon, 20 Jan 2020 23:54:07 -0800 (PST), WS
    >
    >> Obok mnie Orlen ladowarke postawil, ostatnio widzialem goscia,
    >> ktory taki badziwe ladowal... siedzial sobie w srodku w kurtce
    >> i pracowal na laptopie ;)
    >
    > Skoro musi pracować przy kompie to co za różnica czy spędzi ten czas w domu
    > przy laptopie i wyjedzie 30min. później (bo tyle aktualnie, w cywilizowanym
    > kraju oczywiście, zajmuje podwójne ładowanie na 600km jazdy), czy spędzi
    > czas przy laptopie w podróży wykorzystując czas w trakcie ładowania.
    > Strasznie graniczone myślenie masz, jak większość.
    >

    Ja mam nieograniczone.
    Skoro musi pracować przy kompie, to niech pracuje w samochodzie elektrycznym
    cały czas. Wcale nie musi ładować tego samochodu. A najlepiej
    niech wniesie ten samochód do roboty (z takim twizy przykładowo nie będzie problemu z
    wniesieniem)
    i tam siedzi w tym samochodzie i se pracuje na kompie.

    Niektórzy to strasznie nie maja wyobraźni, w ogóle nie wiedza jakie rzeczy można w
    elektryku robić.


  • 22. Data: 2020-01-21 12:17:50
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Jan 2020 11:53:13 +0100, robot

    > Ja mam nieograniczone.

    Gucio tam a nie nieograniczone. Ograniczone, tylko w jeszcze bardziej
    absurdalny sposób. Skoro MUSI gdzieś dojechać, do klienta dla przykładu, to
    jedzie, ładuje, i w tym czasie pracuje. Jak nie musi jechać, to nie jedzie,
    nie ładuje i pracuje w domu czy tam w swojej firmie. Ale widze za
    skomplikowany taki ciąg myślowy dla niektórych.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 23. Data: 2020-01-21 13:22:43
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Myjk pisze:

    > No ja właśnie nie wiem po co. To tak jakby kupować transportera bo raz na
    > 10 lat się trafi przeprowadzka. Nikt tak nie robi przecież, ale jak już
    > przychodzi co do czego, to musi mieć koniecznie zapas. Ja tam wolę mniejszy
    > bagażnik a bardziej komfortową jazdę bez jęczenia spaliniaka. Jak będę
    > musiał coś przewieźć gabarytowego, to sobie taksówkę bagażową wezmę. Ale to
    > zbyt skomplikowane dla większości, widać.
    >
    i jak parę razy w roku chcę sobie gdzieś pojechać z rowerem na weekend
    to będę za każdym razem brał taksówkę bagażową i płacił za jej 200km
    jazdy? (nie pisz o mocowaniu na haku czy na dachu bo to tylko przykład),
    nie każdy jest ograniczony w sowich potrzebach do przeprowadzki raz na
    10 lat


    >> Nikt nie kupi elektryka przy słabym zasięgu,
    >
    > Pytam ponownie, co to znaczy słaby zasięg? 410km w trasie to słaby zasięg?
    > 15-30 minut na doładowanie do 80% i przejechanie kolejnych 300 to mało?
    > Wystarczająco na sporadyczne wypady dla większości. No ale jest ściana i
    > tyle.
    >

    Gdyby to była prawda to byś miał rację, ale zasięg to 200maks a
    ładowanie to nie 15-30 minut tylko 1-2 godz. przynajmniej dla samochodów
    w cenach niekosmicznych.

    Tak że dla mnie i pewnie wielu wielu dalej silnik z lpg przebija
    elektryka i pod względem kosztów i ekologiczności.



    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus


  • 24. Data: 2020-01-21 13:56:54
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-21 o 12:17, Myjk pisze:
    > Tue, 21 Jan 2020 11:53:13 +0100, robot
    >
    >> Ja mam nieograniczone.
    >
    > Gucio tam a nie nieograniczone. Ograniczone, tylko w jeszcze bardziej
    > absurdalny sposób. Skoro MUSI gdzieś dojechać, do klienta dla przykładu, to
    > jedzie, ładuje, i w tym czasie pracuje. Jak nie musi jechać, to nie jedzie,
    > nie ładuje i pracuje w domu czy tam w swojej firmie. Ale widze za
    > skomplikowany taki ciąg myślowy dla niektórych.
    >
    To jeszcze o wiele bardziej skomplikowany ciąg pomyśleniunkowy będziesz musiał
    uciułać,
    żeby z długiego czasu ładowania zrobić zaletę.


  • 25. Data: 2020-01-21 15:12:35
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Jan 2020 13:56:54 +0100, robot

    > To jeszcze o wiele bardziej skomplikowany ciąg pomyśleniunkowy będziesz
    > musiał uciułać, żeby z długiego czasu ładowania zrobić zaletę.

    Najpierw musiałbym twierdzić że długie ładowanie to zaleta, a tak nie
    tweirdziłem, nie twierdzę i apewne nigdy nie będę twierdzić.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 26. Data: 2020-01-21 15:38:07
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Jan 2020 13:22:43 +0100, cyklista

    > i jak parę razy w roku chcę sobie gdzieś pojechać z rowerem na weekend
    > to będę za każdym razem brał taksówkę bagażową i płacił za jej 200km
    > jazdy? (nie pisz o mocowaniu na haku czy na dachu bo to tylko przykład),
    > nie każdy jest ograniczony w sowich potrzebach do przeprowadzki raz na
    > 10 lat

    Znaczy ty możesz sobie przypiąć mój przykład do siebie a ja już nie mogę
    podać alternatywnego rozwiązania Twojego problemu? Dlaczego? Bo nie pasuje
    do teorii? Oczywiście że możesz hak na dach dach wrzucić, poza tym patrz
    niżej.

    > Gdyby to była prawda to byś miał rację, ale zasięg to 200maks

    Dostałeś linka do testu z realnym zasięgiem, takie Kia e niro 64kWh
    przejeżdża 410 km w trasie. Powiedz mi, że do takiego samochodu roweru nie
    wciśniesz nawet bez haku czy dachowca.

    > a ładowanie to nie 15-30 minut tylko 1-2 godz. przynajmniej
    > dla samochodów w cenach niekosmicznych.

    Akurat Niro wyciąga na ładowaniu do 100kW a pełna bateria ma 64kWh. Czyli
    znowu coś ci się wydaje co akurat pasuje do twojej teorii. :/

    > Tak że dla mnie i pewnie wielu wielu dalej silnik z lpg przebija
    > elektryka i pod względem kosztów i ekologiczności.

    Osiągi i komfort też przebija... bo oczywiście samochód z gazem sobie
    ogrzejesz i ochłodzisz na postoju, będzie równie cichy i równie dobrze
    przyśpieszy...

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 27. Data: 2020-01-21 17:11:43
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cyklista" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5e26ed13$0$17344$6...@n...neostrad
    a.pl...
    Myjk pisze:
    >> No ja właśnie nie wiem po co. To tak jakby kupować transportera bo
    >> raz na
    >> 10 lat się trafi przeprowadzka. Nikt tak nie robi przecież, ale jak
    >> już
    >> przychodzi co do czego, to musi mieć koniecznie zapas. Ja tam wolę
    >> mniejszy
    >> bagażnik a bardziej komfortową jazdę bez jęczenia spaliniaka. Jak
    >> będę
    >> musiał coś przewieźć gabarytowego, to sobie taksówkę bagażową
    >> wezmę. Ale to
    >> zbyt skomplikowane dla większości, widać.
    >
    >i jak parę razy w roku chcę sobie gdzieś pojechać z rowerem na
    >weekend to będę za każdym razem brał taksówkę bagażową i płacił za
    >jej 200km jazdy? (nie pisz o mocowaniu na haku czy na dachu bo to
    >tylko przykład),

    To sobie pojedz pociagiem i nie narzekaj ze ze stacji 20 km :-)

    >>> Nikt nie kupi elektryka przy słabym zasięgu,
    >> Pytam ponownie, co to znaczy słaby zasięg? 410km w trasie to słaby
    >> zasięg?
    >> 15-30 minut na doładowanie do 80% i przejechanie kolejnych 300 to
    >> mało?
    >> Wystarczająco na sporadyczne wypady dla większości. No ale jest
    >> ściana i
    >> tyle.

    >Gdyby to była prawda to byś miał rację, ale zasięg to 200maks a
    >ładowanie to nie 15-30 minut tylko 1-2 godz. przynajmniej dla
    >samochodów w cenach niekosmicznych.

    No wlasnie - Tesla ma chyba te 400km, ale ladowanie ... cos nie bardzo
    wierze w te 30 minut.
    Ale moze i daje rade.
    Tyle, ze w praktyce to pewnie bedzie 250, bo jaka gwarancja, ze do
    nastepnej stacji dojedzie ... i jadac 1000km do Austrii na narty
    troche duzo tych przerw wychodzi ...

    >Tak że dla mnie i pewnie wielu wielu dalej silnik z lpg przebija
    >elektryka i pod względem kosztów i ekologiczności.

    Koszta sa sztuczne, bo wynikaja z mniejszego podatku.
    No - w elektrycznym tez, zaraz dowalą jaką oplate :-)

    ekologicznosc ... ciekaw jestem czy wlozenie blizej nieokreslonej
    instalacji LPG do starannie ustawionego fabrycznie silnika benzynowego
    poprawia czy psuje efekt ...

    J.




  • 28. Data: 2020-01-21 17:21:08
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.01.2020 o 08:41, Myjk pisze:

    >>> Tak naprawdę to mało kto się nimi zachwycał. Marketing.
    >> OK,
    >
    > Nie zachwycał się tylko ten, co nimi nie jechał. Czyli większość. :P
    > Oczywiście później przychodzi lekkie otrzeźwienie, bo cena robi swoje, a i
    > nie każdemu za tę cenę jest potrzebne 5-7s do setki. No i ten zasięg,
    > przecież można stanąć w polu! W ciemnogrodzie zwanym Polską, owszem, bo
    > ładowarek w trasie tyle co kot napłakał.

    Możesz przypomnieć dlaczego ty wielki fan elektryków doszedłeś do
    wniosku, że elektyki są doskonałe, a zwłaszcza dla ludzi mieszkających
    niedaleko pracy w domu z garażem... ale ty akurat jesteś tak wyjątkowy,
    że akurat twoich wymagań elektryk nie spełnia?

    Ponieważ i tak nie odpiszesz, to ja przypomnę - żona okazała się
    inteligentniejsza od ciebie i powiedziała, że nie:P

    --
    Shrek


  • 29. Data: 2020-01-21 17:39:18
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Jan 2020 17:11:43 +0100, J.F.

    > No wlasnie - Tesla ma chyba te 400km, ale ladowanie ...
    > cos nie bardzo wierze w te 30 minut.

    To dobrze że nie wierzysz, bo T3 się może naładować 20-80% w 15 minut.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 30. Data: 2020-01-21 17:54:15
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.01.2020 o 15:38, Myjk pisze:

    > Osiągi i komfort też przebija... bo oczywiście samochód z gazem sobie
    > ogrzejesz i ochłodzisz na postoju, będzie równie cichy i równie dobrze
    > przyśpieszy...

    Akurat z tym grzaniem i chłodzeniem w elektrykach to są problemy, bo
    zasięg i tak kijowy się skraca.

    --
    Shrek

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 10 ... 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: