  • Data: 2011-02-23 21:17:58
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ik3kgn$uv7$1@opal.icpnet.pl...

    > gdyby był jakiś skandal to byłoby o czym pisać i pisiory nie miałyby za co
    > przepraszać (kilka przeprosin w tej sprawie już się ukazało)

    Przeprosiny wymógł sąd na p. Jakubiak, z partii Forsa..ee tj. Polska Jest
    Najwazniejsza, która powiedziała, że skandalem jest przeznaczanie przez
    zdominowany przez PO zarząd Warszawy 476 mln zł z pieniędzy publicznych na
    remont i rozbudowę stadionu Legii , której włascicielem jest stacja TVN,
    tak mocno wspierająca PO i Gronkiewicz-Waltz w wyborach..
    Sąd uznał, (formalnie słusznie), że to nieprawda, bo włascicielem Legii nie
    jest telewizja TVN, a tylko zarówno Legia , jak i TVN mają tego samego
    własciciela..

    Sąd rowniez nakazał przeproszenie spółki ITI, własnie tego wspólnego
    własciciela zarówno telewizji TVN , jak i Legii za słowa, że dostała ONA
    476mln publicznych pieniędzy na remont i rozbudowę stadiony Legii podczas
    gdy formalnie tych pieniędzy ITI do reki nie dano, tylko za nie dokonano wg
    planów ITI tego remontu i rozbudowy stadionu i centrum handlowo-biurowego i
    przekazano cały obiekt ITI na 27 lat, aby ona, włascicielka TVN i Legii
    mogła nimi dyspoponowac i czerpać z nich zyski . ;-)