  • Data: 2011-02-24 12:58:16
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 24, 7:41 am, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
    > Dnia Thu, 24 Feb 2011 02:38:24 -0800 (PST), Zygmunt Dariusz napisa (a):

    > Du a - bo ortografia jest oparta na regu ach i nikt nie b dzie broni
    > swoich reg . A polityka to obrzucanie si g wnem.
    > To po prostu taki zwyczaj usenetowy, eby tematy polityczne i religijne
    > omija bardziej ni inne wtr cenia ntg.

    Wszystko co nie jest zwiazane z tematem, to przypierdalanie sie do
    osoby, gdy sie nie ma argumentow a chcialoby sie komus dosrac.
    Te same osby, ktore wielokrotnie zwracaly mi uwage jedynie o blednej
    pisownii, nigdy nie zwracaly takiej uwagi innym osobom, na ktorych
    posty odpisywaly.
    Gdyby te osobniki robily to wobec wszystkich, nie byloby sprawy, a tak
    to wychodzi tylko "polaczkowa mendalnosc".
    Amen.
    veri