  • 51. Data: 2011-09-28 14:22:39
    Temat: Re: Zajechal motocykliscie droge
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Sam nie trąbię ani nie burczę silnikiem, ale zwracam uwagę
    > samochodziarzom na jedno: stojąc w ciepły dzień w korku - motocyklista
    > zwyczajnie topi się we własnym pocie. Dopóki jedzie - choćby te 20 km/h
    > - jest ok. Jednak postój w upale to tortura - i nie dziwię się, że
    > niektórzy chcą się wyrwać wszelkimi sposobami do przodu.

    Wiesz co? Gdyby każdy puszkasz myślał Twoimi kategoriami to by się
    działo na drogach:)
    Nie jeden nie ma klimy, nie jeden napierdział albo mu pies napierdział
    albo dziecko się porzygało albo papieros jaja upala
    ale jakoś muszą stać w tych korkach a nie próbować wszystkimi siłami
    się "wyrwać"
    Zmień ciuchy a jak to nie pomorze to spróbuj rowerem.
    Ja też codziennie dojeżdżam w korasach do roboty na 2 kołach i
    akceptuje każde warunki. Taki już mamy klimat i takich puszkarzy.
    Jak robią kanion to chwała im a jak ktoś stoi kołami na białym to za
    chwile i tak układ się zmieni i da się wyminąć palanta a on taki
    zostanie.
    Popiardywanie silnikiem nie wiele zmienia, dobry kierowca zrobi
    miejsce i bez tego.
    Ja w puszce nie muszę myśleć o robieniu miejsca bo po prostu cały czas
    je zostawiam, przecież to żaden problem.

    grzech
    nyska
    pegi650

  • 52. Data: 2011-09-28 14:27:06
    Od: grzech <z...@g...com>

    > a ja zaluje, ze motocyklista nie dal z glowki temu drugiemu burakowi z
    > tego auta (jak jeszcze byl w kasku) - byloby po sprawie.
    >
    > Mimo, ze na motorze nie jezdze, to w tym przypadku calkowicie stanalbym
    > po stronie motocyklisty.

    kask za mocno "znaczy" po to go zdjął :-)

  • 53. Data: 2011-09-28 14:29:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > ps. ja czasem kilku widuję, dziwnym trafem jedą na czoperkach i w
    > dzinsach, tych najbardziej lubię :)

    no i co w związku z tym, wiesz co to moda?
    myślisz że cokolwiek go te dżinsy ochronią w razie czego?

  • 54. Data: 2011-09-28 14:31:36
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.09.2011 Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał/a:

    > Dla mnie to żaden problem i jeśli w porę zauważę, że się motorek
    > przeciska, to staram się zjechać, problem jest w tym, czy zauważę i nie
    > chodzi tu o moją złą wolę. Ale niechbym tylko nie zauważył - no to
    > jestem chuj i cała reszta, którą pewnie znasz? Czyli uprzejmośc TAK, ale
    > w DWIE strony.

    Takie dyskusje są jak zwykle bez sensu ale co mi tam.
    Przecież wiesz że nie chodzi o Ciebie, nie chodzi o większość kierowców,
    którzy jadą swoje i starają się specjalnie nikomu nie utrudniać.
    Tym bardziej o tych którzy są nad wyraz uprzejmi i starają się lepiej
    lub gorzej ułatwić przejazd motocykla. Też staram się nie utrudniać innym,
    bez względu na to czym jadę. Nikomu nie ryczę, nie świecę długimi.
    Jak się nie da to czekam, ale to bardzo rzadko się zdarza. Znacznie
    częściej zdarza się spotkać takiego złośliwego przygłupa, dowolnej
    płci zresztą. Taki pajac specjalnie blokujący przejazd to nie jest
    niestety jakiś wyjątek. Niby w ogólnej liczbie aut jest ich niewielu,
    ale gdy się codziennie wiele omija, to się trafiają całkiem często.
    Na motocyklach też są przygłupy, ale rzadko widuję takich w dzień
    w korku.
    Problemem jest stosowana przez idiotów propaganda mająca na celu
    utrwalenie stereotypów. Z jednej strony szalony dafca, który nawet
    w garażu nie zwalnia poniżej 200, z drugiej ślepy puszkarz wymuszający,
    jadący na czerwonym itd. Do tego dramatyczne historie, zupełnie jak
    u wędkarzy.
    Tych głupszych chyba najbardziej boli, że ktoś ich wyprzedzi i dojedzie
    szybciej. Tak właśnie w mieście to działa. Jak jadę autem, wychodzę
    wcześniej, stoję jak inni, dłużej jadę, wszyscy trochę dłużej jadą.
    O tym mało kto wspomina, jakiegoś specjalnego efektu też nie widać
    bo jednośladów w korkach jeździ niewiele, ale z roku na rok coraz
    więcej. Ułatwienie życia nowym na 2 kołach w mieście może sprawić że
    będzie ich więcej i korki nie będą rosły tak szybko. Utrudnianie
    przyniesie odwrotny skutek.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 55. Data: 2011-09-28 14:46:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 28 Sep 2011 05:27:06 -0700 (PDT), grzech

    > kask za mocno "znaczy" po to go zdjął :-)

    Raczej mocno ogranicza widoczność i tlenu mało. ;P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 56. Data: 2011-09-28 15:27:27
    Od: amos <g...@g...com>

    On 28 Wrz, 11:34, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > jak będziesz miał w pamięci, aby zostawić im ten kawałek miejsca, nie będą
    > trąbić czy pierdzieć, wystarczy odrobina empatii

    Sie nie zgodze. Nie raz widzialem gdy w sytuacji, w ktorej nie powinno
    sie przeciskac (srodek skrzyzowania, luk i naprawde ciasno), pseudo
    motocyklista potrafi pilowac silnik do bo ktos nie zostawil mu
    miejsca.

    Pamietajmy, ze to ze ktos nas (motocyklistow) puszcza jest tylko i
    wylacznie jego dobra wola i domaganie sie tego jest nie na miejscu.
    Prawnego wymogu nie ma.

    To naprawde nie boli postac za osobowka 30 sekund az to miejsce zrobi
    sie samo.

    --
    amos

  • 57. Data: 2011-09-28 15:29:08
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 14:29, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:j5v0gu$kng$...@m...internetia.pl...

    > no i co w związku z tym, wiesz co to moda?
    > myślisz że cokolwiek go te dżinsy ochronią w razie czego?

    Myślę, że nie. Sam jednak też czasem jadę w dżinsach, bo po prostu jest
    za gorąco. Kurtkę i rękawice mam zawsze. Trudno, w 30 stopniach
    rezygnuję z części ochrony.

  • 58. Data: 2011-09-28 15:33:14
    Od: amos <g...@g...com>

    On 28 Wrz, 12:12, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > Jeszcze jedna myśl - po co do jazdy po MIEŚCIE w pogodny dzień, zakładać
    > te wszystkie kombinezony, kozaczki, kurteczki, rękawiczki?

    Hihi, Ty tak na powaznie pytasz, czy poprostu masz krotka przerwe w
    mysleniu?

    --
    amos

  • 59. Data: 2011-09-28 15:34:46
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 14:22, grzech pisze:

    > Wiesz co? Gdyby każdy puszkasz myślał Twoimi kategoriami to by się
    > działo na drogach:)

    Sugerujesz, że powinienem trąbić i burczeć?
    Zastanowię się.

  • 60. Data: 2011-09-28 15:37:56
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "amos" <

> [...]
    > te wszystkie kombinezony, kozaczki, kurteczki, rękawiczki?

    Hihi, Ty tak na powaznie pytasz, czy poprostu masz krotka przerwe w

    Poważnie pytam - wszelkiej maści skuterki, których jest z 10 razy więcej
    na ulicy niż prawdziwych ścigaczy również te 50km/h wyciągają a jakoś
    nie widzę sztucznych kręgosłupów, kozaczków, rękawiczek, kurtek po 13kg
    itd.