eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Pytanie" <x...@x...tr>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
    Date: Sun, 20 Jun 2010 01:15:54 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <hvjj3c$qdj$1@inews.gazeta.pl>
    References: <o...@p...opteris.pl>
    <3...@u...googlegroups.com>
    <o...@p...opteris.pl> <hvja3u$s0i$1@news.onet.pl>
    <o...@p...opteris.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-185-38-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1276989356 27059 82.143.185.38 (19 Jun 2010 23:15:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Jun 2010 23:15:56 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: teksty2005
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1176636
    [ ukryj nagłówki ]

    Jest na gwarancji do konca wrzesnia tego roku. Jak juz pisalem - dzwoniac
    do HP zaproponowali mi, ze przysla kuriera na ich koszt... Aczkolwiek
    wtedy mialem jeszcze karte gwarancyjna, a teraz jej nie mam. Poza tym,
    (tez jak juz wspomnialem), serwis moze potrzymac sobie laptopa ile
    wlezie... I jeszcze jakies "chore" tlumaczenia, ze np, laptop byl zalany
    etc - tego chcialbym uniknac. A oddajac do sklepu, mialbym (?) ustawowo 2
    tyg na odpowiedz/zwrot laptopa i szanse na 3 naprawy a pozniej wymiana na
    nowy, albo zwrot kasy(?) o ile dobrze zrozumialem...

    Tylko wlasnie nie wiem, co lepsze i czy da sie to bez karty gwarancyjnej?


    Odnosnie wysylania do UK/DE to tego nie wiedzialem - mozesz cos wiecej
    napisac?
    ----------------------------------------------------
    ---------------------------------

    Najlepiej bedzie jak sam we wlasnym zakresie zapoznasz sie z odpowiednimi
    ustawami badz paragrafami w kodeksie cywilnym. Bo to co piszesz powyzej to
    jest bajka. Idac reklamowac sprzet do sklepu powinienes znac swoje prawa.
    Sklep moze przyjac sprzet z grzecznosci, ale nie musi zwlaszcza jesli serwis
    jest zewnetrzny.

    Hipotetycznie: idziesz do sklepu: chcialem oddac na gwarancji. Pani sie pyta
    gdzie karta? Bez karty nie przyjmujemy lub....: jesli jest punkt serwisowy
    prosze oddac sprzet do punktu; Ty: ale macie obowiazek przyjac sprzet: Pani:
    tak? to prosze mi podac przepis na mocy ktorego mam obowiazek przyjac od
    pana sprzet. K r o p k a.

    Moze nas oswiecisz skad wziales informacje ze po 3 naprawach dostajesz
    nowego laptopa badz zwrot kasy? Tylko konkretnie... bo widze ze wiesz iz w
    ktoryms kosciele bije dzwon, ale nie wiem w ktorym konkretnie :(

    Poza tym, skad masz informacje ze sklep ma 2 tygodnie na odpowiedz/zwrot?
    Przytocz prosze ustawe/-y na ktore powolujesz sie powyzej.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: