    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <9nxp7hikz6vh$.1wi4aobxv3sct.dlg@40tude.net>
    <4f15d033$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <jf9f3e$9du$1@inews.gazeta.pl>
    <4f184360$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <jf9ihh$1g3$1@news.task.gda.pl>
    <4f1866d6$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <jf9uh2$pev$1@news.task.gda.pl>
    Subject: Re: Zagadka lub pytanie, jakie auto
    Date: Thu, 19 Jan 2012 23:03:08 +0100

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości news:

    > Omyłkowo za dużo wyciołeś,

    Ortografia się kłania.
    Żadnej pomyłki nie było, odniosłem się do właściwego słowa.
    A jak masz kłopoty ze zrozumieniem, co się powinno cytować i po co, to
    zobacz do netykiety.

    HINT: Cytat nie jest po to, żebyś mógł przeczytać swoją grafomanię ponownie,
    zwłaszcza w całości, tylko po to, żeby było wiadomo do czego się odnoszę.
    No i chyba to jest to jasne.

    >przywróciłem poprzedni zapis. Sądzisz że więcej osób niż jedna prowadzi tu
    >"krucjatę"?

    ??????
    Prostowanie bredni, to nie żadna krucjata.
    Jak Ci się nie podoba, czytać nie musisz.
    Możesz dalej sobie twierdzić, że auta produkują paliwo, mnie nic do tego.
    Ja wiem, że moje, cholery jedne, produkować nie chcą i będę o tym pisał tak
    długo, jak będzie mi się chciało.

    > Widać błąd metody weryfikacji lub nawet samej osoby weryfikującej.

    Jasne, nagły wzrost spalania u kłamców to jest błąd sprawdzającego.
    W sumie racja - jak ktoś chce sobie kłamać, to nie należy weryfikować jego
    kłamstw, tylko po prostu dać mu spokój.

    > A ten konik z nicka to Twoje nazwisko? Mam dziwne wrażenie żeś sam takowym
    > anonimem z internetu jest.

    W tym przypadku anonimowe jest KAŻDE stwierdzenie, którego nie da się
    zweryfikować naocznie.
    To czy ktoś się podpisze swoim nazwiskiem nie wnosi dokładnie NIC, osoby
    których twierdzenia dane mi było weryfikować, znałem z imienia, nazwiska,
    adresu i wielu, wielu lat, a i tak ich opowieści okazywały się bajaniem.

    > Cholera to jeszcze liczniki źle pokazują?

    Trochę zawyżają, ale zupełnie nie o to chodzi.
    Bardziej o niechęć do mówienia prawdy przez ich właścicieli.