    From: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zagadka
    Date: Sat, 17 Jan 2009 12:53:11 +0100

    > Ale przecież fotografia do tego służy :)

    Jasne, ale nie upieraj sie wtedy do opisu fotografii za pomoca pojec
    technicznych.

    > Porównujemy zdjęcie umieszczone na ekranie (albo wydrukowane). Takie są
    > założenia.

    I na oko chcesz, zeby ktos ocenil dynamike?

    > Dlaczego koloru? Możemy ten obrazek przekonwertować do bw, nic to nie
    > zmieni.

    A bw to nie kolor?:) Mozesz sobie podac rozdzielczosc chromatyczna dla
    poszczegolnych skladowych, jak i potem dla dowolnego przeksztalcenia
    obrazu. No ale to juz nie bedzie parametr opisujacy matryce, tylko
    algorytm twojego przeksztalcenia.