  • 1. Data: 2010-01-04 23:32:21
    Temat: Zadzgany na skrzyżowaniu
    Od: "Mistrz" <d...@z...pl>

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,74166
    59,Poklocili_sie_na_skrzyzowaniu___zmarl_dzgniety_ki
    erowca.html?skad=rss

    U zbiegu ulic Powstańców Śląskich i Hallera we Wrocławiu kierowcy pokłócili
    się podczas oczekiwania na zielone światło. Jeden z nich został dźgnięty
    ostrym narzędziem i zmarł po przewiezieniu do szpitala. Sprawca uciekł

    W niedzielę ok. godz. 21.20 na światłach w kierunku Bielan zatrzymały się
    skoda i volkswagen bus. Między kierowcami doszło do ostrej wymiany zdań.
    Policja nie ustaliła na razie, co było przyczyną awantury. Wiadomo jednak,
    że kierowca skody tak się zdenerwował, że wysiadł z samochodu i zaczął
    kłócić się z kierowcą busa.

    Wtedy podszedł do niego mężczyzna z innego auta, mercedesa i zadał mu cios
    ostrym narzędziem w okolice klatki piersiowej.

    Volkswagen i mercedes natychmiast odjechały. Na skrzyżowaniu została jedynie
    skoda. Na miejsce wezwana została policja i pogotowie.

    Karetka przewiozła rannego mężczyznę do szpitala, gdzie zmarł.

    Źródło: Gazeta Wyborcza Wrocław

  • 2. Data: 2010-01-05 13:32:33
    Temat: Re: Zadzgany na skrzyżowaniu
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mistrz" <d...@z...pl> wrote in message
> [...]
    > skoda. Na miejsce wezwana została policja i pogotowie.
    >
    > Karetka przewiozła rannego mężczyznę do szpitala, gdzie zmarł.

    Naucza sie kapelusznicy w skodach szacunku do kierowcow nareszcie!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-01-05 13:49:58
    Od: Bard13 <k...@g...com>

    On 5 Sty, 13:32, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > "Mistrz" <d...@z...pl> wrote in message

    659,Poklocili_sie_...

    > Naucza sie kapelusznicy w skodach szacunku do kierowcow nareszcie!
    >
    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Widać efekt ferii zimowych, bo dzieciaki dorwały się do klawiatury.
    Nauczyli ciebie takich debilnych tekstów pewnie w szkole specjalnej?
    Zginął człowiek, z jakiegoś debilnego powodu najprawdopodobniej (bo to
    nie pyskacz go zaciukał tylko gość znikąd).
    A ciebie stać na jakiś prymitywny wpis.

    Kamilku, idź do kuchni, bo mama obiad grzeje

  • 4. Data: 2010-01-05 14:02:53
    Temat: Re: Zadzgany na skrzy?owaniu
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bard13" <k...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
> [...]

    > nie pyskacz go zaciukał tylko gość znikąd).
    > A ciebie stać na jakiś prymitywny wpis.
    >
    > Kamilku, idź do kuchni, bo mama obiad grzeje

    Nie obraz sie, ale tak durne docinki moze zrobia wrazenie wlasnie na
    dzieciakach w podstawowce.

    Nie zauwazyl bys ironii nawet, gdyby wyskoczyla z krzakow i ugryzla cie w
    dupe, wiec moze nie zabieraj glosu tam, gdzie nie wiesz o czym mowia.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-01-05 14:23:21
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 12:32:33 -0000, kamil napisał(a):

    > Naucza sie kapelusznicy w skodach szacunku do kierowcow nareszcie!

    Myślisz, że to Cavallino kogoś w realu splonkował?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 6. Data: 2010-01-05 20:38:00
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]

    >Nie zauwazyl bys ironii nawet, gdyby wyskoczyla z krzakow i ugryzla cie w
    >dupe, wiec moze nie zabieraj glosu tam, gdzie nie wiesz o czym mowia.

    nie obraź się ale po czym widzisz tą ironię? czytasz w myślach??
    moja pierwsza reakcja byłą taka sam jak Barda no ale skoro sie wytłuamczyłeś
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2010-01-06 11:01:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message

    > nie obraź się ale po czym widzisz tą ironię? czytasz w myślach??
    > moja pierwsza reakcja byłą taka sam jak Barda no ale skoro sie
    > wytłuamczyłeś

    Wystarczy czytac grupe. Zreszta, nie wazne, widac dzieki internetowi trzeba
    przy kazdym zdaniu stawiac piec emotikon, inaczej nikt nie zrozumie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-01-06 22:25:48
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Wystarczy czytac grupe. Zreszta, nie wazne, widac dzieki internetowi
    > trzeba przy kazdym zdaniu stawiac piec emotikon, inaczej nikt nie
    > zrozumie.

    Takie czasy, modulacji nie słychać, brzmienia głosu nie słychać, różni
    piszą.
    Sam kiedyś miałem naditerpretację, więc lepiej zaakcentować zamiar.
    Dla świętego spokoju.

    Szymon

  • 9. Data: 2010-01-07 01:01:09
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Mistrz" <d...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Volkswagen i mercedes natychmiast odjechały. Na skrzyżowaniu została
    > jedynie skoda. Na miejsce wezwana została policja i pogotowie.

    PH ze skody zaczal fikac, to go konwoj kradzionego VW posprzatal ;) No
    coz, gdyby to byla Warszawa czy Lodz, to bym sie nie zdziwil ale Wroclaw -
    ło rany boskie...

    Picasso

  • 10. Data: 2010-01-08 20:51:57
    Od: Jarosław Postawa <d...@a...pl>

    Przemysław Bernat pisze:

    > Myślisz, że to Cavallino kogoś w realu splonkował?

    W sumie to się zastanawiam, bo w radiu mówili, że to jakiś były
    rajdowiec, a wiadomo, że pan C. jeździ szybko i bezpiecznie.