    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Date: Mon, 2 Jul 2012 12:56:38 +0200
    <jrvh5j$o3a$1@news.task.gda.pl> <js1brh$6gt$1@inews.gazeta.pl>
    <js1ple$j8k$1@news.task.gda.pl> <7827446848$20120622150430@squadack.com>
    <js1qmb$lte$1@news.task.gda.pl> <op.wga3alxup8ku5w@radek-netbook>
    <js70ai$bv1$1@inews.gazeta.pl> <op.wgesps1wp8ku5w@radek-netbook>
    <js7528$6vh$1@inews.gazeta.pl> <op.wgevwqiup8ku5w@radek-netbook>
    <4fe74e35$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <js7nj9$dm3$1@inews.gazeta.pl> <7592612049$20120624212745@squadack.com>
    <jsh51v$su9$1@inews.gazeta.pl> <1316010717$20120628132521@squadack.com>

    wiadomości news:1316010717$20120628132521@squadack.com...

    > Koniecznie. 7 metrów to bezpieczny odstęp dla jakiś 13km/h.

    Więc jeśli nie ma miejsca nawet na bezpieczny odstęp, to tym bardziej
    podczas wyprzedzania nie należy wpychać się w to miejsce.

    > Bo kapelusznik je skasował, chcąc "dać nauczkę" wyprzedzającemu? Ileż
    > takich sytuacji na drodze spotkałem...

    To działa w obie strony. Ile ja miszczów widziałem, którzy nie przewidzieli,
    że kiedyś trzeba wrócić na prawy pas.

    Nie jestem przeciwny wyprzedzaniu. Ale jak nie ma miejsca na schowanie się,
    to trzeba poczekać na następną dogodną okazję i dopiero wtedy wyprzedzić.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba