-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!news2.google.com!npeer0
1.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!
nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.new
s.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
mail
Date: Tue, 26 Jun 2012 13:58:22 +0200
From: MichałG <g...@w...pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
References: <jruuiq$rak$1@node2.news.atman.pl> <jrvh5j$o3a$1@news.task.gda.pl>
<js1brh$6gt$1@inews.gazeta.pl> <js1ple$j8k$1@news.task.gda.pl>
<7827446848$20120622150430@squadack.com> <js1qmb$lte$1@news.task.gda.pl>
<op.wga3alxup8ku5w@radek-netbook> <js1veq$6ok$2@inews.gazeta.pl>
<op.wgcqk3wqp8ku5w@radek-netbook> <js95v3$39a$1@inews.gazeta.pl>
<1v1jtcz7le3we$.4nno7fqr7umk$.dlg@40tude.net>
<js9hd1$n1i$1@inews.gazeta.pl>
<4fe85435$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<js9mem$jiq$1@inews.gazeta.pl> <op.wggmqgyup8ku5w@radek-netbook>
<js9qf3$1t$1@inews.gazeta.pl> <op.wggserx6p8ku5w@radek-netbook>
<jsac4u$fda$1@inews.gazeta.pl> <op.wgg77ptdp8ku5w@radek-netbook>
<jsamb7$ket$1@inews.gazeta.pl> <op.wgha7ijnp8ku5w@radek-netbook>
<jsbm9p$lop$1@inews.gazeta.pl>
<4fe96254$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<jsbsds$hru$1@inews.gazeta.pl>
<4fe977ce$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
<jsbu46$siu$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <jsbu46$siu$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 120626-0, 2012-06-26), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 64
Message-ID: <4fe9a3e0$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.29.247.63
X-Trace: 1340711904 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1310 83.29.247.63:23434
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4653
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456465
[ ukryj nagłówki ]Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
> On 2012-06-26 10:50, MichałG wrote:
>> Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
>>> On 2012-06-26 09:18, MichałG wrote:
>>>> Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
>>>>> On 2012-06-25 23:55, RadekNet wrote:
>>>>>> On Mon, 25 Jun 2012 22:48:21 +0100, Axel <a...@o...niespamuj.pl>
>>>>>> wrote:
>>>>>>
>>>>>>>>>> Moze, ale nie musi. I to powinna byc zasada wyprzedzajacgo, ze
>>>>>>>>>> jesli
>>>>>>>>>> wyprzedzany jedzie przepisowo to totalnie nic od niego nie
>>>>>>>>>> oczekuje ai
>>>>>>>>>> nie przymusza go do zmiany zachowania. Kropka.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Jeśli będzie jechał przepisowo, to nie będzie trzeba nic od niego
>>>>>>>>> wymagać. Zachowany dystans w pełni wystarczy :-)
>>>>>>>
>>>>>>>> Ktory Twoim (ok nie Twoim - wyprzedzajacego) manewrem musi od razu
>>>>>>>> zwiekszyc. Czyli zmuszasz go (ok, nie Ty tylko wyprzedazajcy) do
>>>>>>>> wyhamowania. Nie rozumiesz tego?
>>>>>>>
>>>>>>> Zadnego hamowania. Wystarczy zdjac noge z gazu na kilka sekund.
>>>>>>> Wlasnie o to chodzi, ze robisz problem z niczego.
>>>>>>
>>>>>> Jakby to tylko o to chodzilo to by nie bylo problemu.
>>>>>
>>>>> Wyłącznie o to właśnie chodzi i było to już napisane.
>>>>>
>>>> Nie, wjazdem ww 'bezpieczny odstep' powodujesz, że nie jest on juz
>>>> bezpieczny i zmuszasz wyprzedzanego do wykonania manewru (zdjęcia
>>>> nogi z
>>>> gazu czy hamowania - jeden pies), czyli utrudniasz mu jazde.
>>>
>>> Gdybym w tak czarno-biały sposób chciał podejść do tematu to
>>> twierdziłbym iż Ty najpierw wielokrotnie łamiesz przepisy, zwiększając
>>> prędkość podczas gdy jesteś wyprzedzany - wystarczy, że zwiększysz
>>> prędkość o 1km/h. A jadąc samochodem prędkość zmienia się bez przerwy.
>>>
>> nic nie zwiększam.... ;) jade na tempomacie... ;)
>
> Nawet tempomat ma tolerancję :-)
>
>> Ale rozumiem was.
>> Wqurwiająca moze być kolumna jadaca 70 tam gdzie mozna (przepisowo)
>> jechac 90.
>
> Raczej 100 ;-> A irytować może nawet sama nieumiejętność pokonywania
> zakrętów i zbędne hamowanie. Czasem ktoś jadący 100 potrafi "zachęcić"
> do wyprzedzenia gdy widać, że jedzie w irracjonalny sposób (np. ciągle
> przyśpiesza i hamuje - bo nie potrafi sprawnie kontrolować prędkości)
>
>> I mam nadzieję, że tylko o takich sytuacjach piszemy.
>> Niestety miszcze prostej pojawiają sie równiez gdy kolumna jedzie 90-100
>> (max ustawowy) a miszcz musi 110...
>
> Ale dlaczego ktoś jadący 110 to już mistrz prostej ? Bez sensu takie
> generalizowanie...
> Oczywiście, nie zmienia to faktu iż jest jakiś odsetek osób które
> zachowują się w niebezpieczny sposób...
Niestety odsetek dość znaczący a przynajmniej rzucajacy sie w oczy...
Nie jestem przewrazliwiony, ale sporo delikwentów jezdzi jakby wstało od
gry komputerowej i zachowują sie jak niesmiertelni.....
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.12 14:15 WW
- 26.06.12 15:03 RoMan Mandziejewicz
- 26.06.12 00:21 Gotfryd Smolik news
- 27.06.12 11:12 Gotfryd Smolik news
- 28.06.12 00:14 Przemysław Czaja
- 28.06.12 10:36 yabba
- 28.06.12 10:44 yabba
- 28.06.12 10:49 Cavallino
- 28.06.12 11:26 yabba
- 28.06.12 13:25 RoMan Mandziejewicz
- 28.06.12 14:24 Jakub Witkowski
- 28.06.12 14:27 Jakub Witkowski
- 28.06.12 14:27 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 28.06.12 18:57 Cavallino
- 28.06.12 18:59 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=