  • 31. Data: 2014-09-15 19:45:03
    Temat: Re: Zaczelo sie, wojna Apple kontra reszta swiata
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Nie dziwie się.

    Był to chamski komentarz, Radku.

  • 32. Data: 2014-09-15 21:40:51
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 15 Sep 2014 13:28:26 +0000 (UTC), Michal Tyrala
    <w...@b...com.pl> wrote:

    >,,Kup sobie jeden z drugim Iphona i potem dopiero porównuj do Androidów
    >czy windowsów bo tak to nie ma sensu.''
    >
    >Idiotyczne, prawda?

    Dalej nie rozumiesz?? Nie napisałem o wszystkich telefonach tylko o
    produktach Apple bo czy to będzie Samsung czy Moto G na androdidzie to
    te urządzenia będą się zachowywały podobnie natomiast IOS to inny
    system i o to w tym chodzi.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2014-09-15 23:14:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-15 19:45, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Był to chamski komentarz, Radku.

    Bo i taki miał być jako odpowiedź na chamską zaczepkę
    i propozycje kupienia sobie urządzenia które chcemy
    porównywać do urządzeń konkurencji.
    Jego chamstwa nie dostrzegłeś ? czy wolisz przemilczeć
    bo okazał się fanbojem tej samej co i ty marki ?

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2014-09-15 23:21:35
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > porównywać do urządzeń konkurencji.
    > Jego chamstwa nie dostrzegłeś ? czy wolisz przemilczeć
    > bo okazał się fanbojem tej samej co i ty marki ?

    Twoja odzywka byla chamska.

    Propozycja pouzywania urzadzenia z innym systemem operacyjnym abys mial
    szanse zrozumiec inne srodowisko i inna kulture uzywania urzadzenia zanim
    bedziesz o nim wyglaszal opinie nie byla chamska.

  • 35. Data: 2014-09-16 07:58:20
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 15 Sep 2014 21:40:51 +0200, dizel wrote:

> [...]
    > produktach Apple bo czy to będzie Samsung czy Moto G na androdidzie to
    > te urządzenia będą się zachowywały podobnie natomiast IOS to inny

    Do oceny produktu/systemu nie potrzeba go wcale kupować. Do czego się
    pośrednio przyznałeś wyżej.
    Szkoda że brakuje jajek, żeby się po męsku z tej głupoty wycofać.

    Wątek idzie do KF, nie licz na dalsze karmienie.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 36. Data: 2014-09-16 13:16:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-15 23:21, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Twoja odzywka byla chamska.

    Ale tego że jego mail był chamski i prowokujący do takiej
    odzywki nadal nie zauważasz ? Ślepoty wybiórcza ?

    > Propozycja pouzywania urzadzenia z innym systemem operacyjnym abys mial
    > szanse zrozumiec inne srodowisko i inna kulture uzywania urzadzenia zanim
    > bedziesz o nim wyglaszal opinie nie byla chamska.

    Nie było propozycji tylko poużywania, była propozycja zakupu.
    A twoje przeinaczanie prawdy z jednoczesnym nazywanie moich
    wypowiedzi chamskimi jest niczym innym jak chamską próbą
    zasłonienia problemu.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2014-09-16 16:02:55
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 16 Sep 2014 13:16:22 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >A twoje przeinaczanie prawdy z jednoczesnym nazywanie moich
    >wypowiedzi chamskimi jest niczym innym jak chamską próbą

    Kiedys widzialem jak przedszkolaki w piaskownicy napierdalali sie
    lopatlami do piasku po glowach klocac sie czyj plastikowy samochodzik
    jest bardziej prawdziwy

    A.L.

  • 38. Data: 2014-09-16 18:16:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-16 16:02, Użytkownik A.L. napisał:

    > Kiedys widzialem jak przedszkolaki w piaskownicy napierdalali sie
    > lopatlami do piasku po glowach klocac sie czyj plastikowy samochodzik
    > jest bardziej prawdziwy

    A teraz masz okazje zobaczyć jak fanatyczna miłość do producenta
    ulubionego telefonu robi z dorosłego przedszkolaka.
    I jak ten przedszkolak zakłada nowe prowokujące wątki aby mieć
    okazję okazję do "napierdalania się łopatkami do piasku po
    głowach".

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2014-09-16 19:37:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    > Do oceny produktu/systemu nie potrzeba go wcale kupować.
    > Do czego się pośrednio przyznałeś wyżej.
    > Szkoda że brakuje jajek, żeby się po męsku z tej głupoty wycofać.

    Można go jeszcze pożyczyć lub ukraść - masz rację... :-)
    Inaczej jak sobie wyobrażasz jakieś dłuższe użytkowanie?

  • 40. Data: 2014-09-16 21:24:01
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-15 19:43, Pszemol pisze:

    > Nie bardzo, bo słuchwki z Androidem sa do siebie bardzo podobne, faktycznie
    > wystarczy więc znać dobrze jedną aby wiedzieć dużo o innej jak się ja
    > wezmie na chwile do ręki.

    No niby podobne ale producenci lubią cudaczyć. Ja używam sgs3, a na
    wakacjach próbowałem coś ustawić w jakimś HTC i w Sonym. Całkiem inaczej
    zorganizowane Settings. Jestem też przyzwyczajony, że na dole oprócz
    _przydatnego_ klawisza Cofnij jest klawisz opcji. Łatwo się nim
    wprowadza zmiany w konfiguracji otwartego w danej chwili programu. A w
    tamtych zonk. Jak się dostać do opcji i ustawień?

    > Co innego gdy tak samo próbowałbys oceniać telefon z innym systemem i z
    > tego wynikająca inną kulturą używania go - wtedy już narobisz duzo bledow
    > oceniają przy zalożeniach zrobionych na podstawie znajomości innego systemu
    > operacyjnego.

    Jak przy przejściu z Samsunga na HTC, tylko że bardziej :)

    --
    pozdrawiam
    MD