  • 21. Data: 2014-09-15 00:06:14
    Temat: Re: Zaczelo sie, wojna Apple kontra reszta swiata
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-14 16:59, Użytkownik dizel napisał:

    > Tak dawno temu i to jeszcze 8 klasową. Chyba ty czegoś nie rozumiesz,

    Naprawdę mam wątpliwości czy ukończyłeś.

    > oczywiście w stwierdzeniu chodziło mi o to że ten kto telefonu nie
    > miał nawet w ręku i nie używał w ogóle, przecież wiadomo, bo samego
    > iphona to widziałem nie raz i chyba każdy z nas widział, ale przecież
    > to nie o to chodzi.

    W rekach trzymałem trójkę. A niektóre wady zostały do dzisiaj
    jak brak sloty na kartę pamięci. Nie wolny mi skrytykować
    braku tego sloty w kolejnych wersjach bo tych wersji w rękach
    nie miałem ?

    > Wszystko rozumiem, tylko każdy woli co innego dlatego nawet moto G bez
    > sd sprzedaje się bardzo dobrze.

    A teraz jeszcze potwierdź że ten który woli z ma prawo do krytyki
    braku tego slotu w kolejnych modelach niezależnie od tego czy
    miał czy nie miał tych modeli w rękach.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2014-09-15 07:49:43
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 14 Sep 2014 12:26:15 +0200, dizel wrote:
    > Jakie brednie?

    Z postu inicjującego wątek. ,,Kup, nim się odezwiesz'', w dużym
    uproszczeniu.

    > Jest taki telefon na rynku jak Moto G, pierwsza wersja nie posiada
    > slotu na kartę pamięci, są wersje 8 i 16 gb gdzie dla użytkownika
    > zostaje odpowiednio jakieś 5,5 i 12gb i jakoś ludzie używają i nie
    > mają z tym problemu.

    Miałeś te wszystkie Motki?
    Bo wiesz, niejaki dizel sugerował, że żebyś o tym pisał, to powinieneś
    je jednak wcześniej zakupić.

    Już?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 23. Data: 2014-09-15 10:43:26
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 15 Sep 2014 05:49:43 +0000 (UTC), Michal Tyrala
    <w...@b...com.pl> wrote:

> [...]
    >uproszczeniu.

    >Miałeś te wszystkie Motki?
    >Bo wiesz, niejaki dizel sugerował, że żebyś o tym pisał, to powinieneś

    Akurat używałem przez kilka dni taką motkę

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2014-09-15 10:47:37
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 15 Sep 2014 00:06:14 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Naprawdę mam wątpliwości czy ukończyłeś.

    Pozostawie to bez komentarza

    >W rekach trzymałem trójkę. A niektóre wady zostały do dzisiaj
    >jak brak sloty na kartę pamięci. Nie wolny mi skrytykować
    >braku tego sloty w kolejnych wersjach bo tych wersji w rękach
    >nie miałem ?

    Jak miałeś w ręku to już możesz krytykować:)

    >A teraz jeszcze potwierdź że ten który woli z ma prawo do krytyki
    >braku tego slotu w kolejnych modelach niezależnie od tego czy
    >miał czy nie miał tych modeli w rękach.

    Skąd wiesz czy na przykład Iphone nie ma slotu na kartę pamięci tylko
    dlatego że telefon działa szybciej, a karty sd mogą spowalniać
    telefon.
    Co miałem już napisać to napisałem i nie będę dalej tego komentował.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2014-09-15 12:15:05
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 15 Sep 2014 10:43:26 +0200, dizel wrote:

    > Akurat używałem przez kilka dni taką motkę

    Zakupione? I tylko kilka dni?

  • 26. Data: 2014-09-15 13:17:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-15 10:47, Użytkownik dizel napisał:

    > Pozostawie to bez komentarza

    Nie dziwie się.

    > Jak miałeś w ręku to już możesz krytykować:)

    I właśnie to jest postawa osoby inteligentnej inaczej.

> [...]
    > telefon.
    > Co miałem już napisać to napisałem i nie będę dalej tego komentował.

    Nie wiem dlaczego nie ma, wiem że nie ma i to krytykuje.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2014-09-15 15:14:22
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 15 Sep 2014 10:15:05 +0000 (UTC), Michal Tyrala
    <w...@b...com.pl> wrote:

    >Zakupione? I tylko kilka dni?

    Niestety nie zakupione, ale co to ma za znaczenie tak naprawdę?

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2014-09-15 15:28:26
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 15 Sep 2014 15:14:22 +0200, dizel wrote:

    > Niestety nie zakupione, ale co to ma za znaczenie tak naprawdę?

    ,,Kup sobie jeden z drugim Iphona i potem dopiero porównuj do Androidów
    czy windowsów bo tak to nie ma sensu.''

    Idiotyczne, prawda?

  • 29. Data: 2014-09-15 19:43:56
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > ,,Kup sobie jeden z drugim Iphona i potem dopiero porównuj do Androidów
    > czy windowsów bo tak to nie ma sensu.''
    >
    > Idiotyczne, prawda?

    Nie bardzo, bo słuchwki z Androidem sa do siebie bardzo podobne, faktycznie
    wystarczy więc znać dobrze jedną aby wiedzieć dużo o innej jak się ja
    wezmie na chwile do ręki.

    Co innego gdy tak samo próbowałbys oceniać telefon z innym systemem i z
    tego wynikająca inną kulturą używania go - wtedy już narobisz duzo bledow
    oceniają przy zalożeniach zrobionych na podstawie znajomości innego systemu
    operacyjnego.

  • 30. Data: 2014-09-15 19:45:02
    Od: Pszemol <P...@P...com>