  • Data: 2011-03-24 14:02:32
    Temat: Re: Zaczelo sie
    Od: "Ktostam" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup

    W dniu 23.03.2011 11:25, Ktostam pisze:

    > Jechał za szybko? Jechał. Jego wina ;).

    >Nie, bo to nie jechanie za szybko było bezpośrednią przyczyną zdarzenia.

    W przypadku kiedy jechał za szybko jednak było. Gdyby jechał wolniej byłby w
    innym miejscu ;).
    I nie ma się co pieklić. Ta sama zasada tyczy się samochodów.

    >Poza tym tutaj nawet nie było mowy o szybkości! Tylko o tym, że ktoś
    >"zapomniał" że istnieją też inne pojazdy, niż samochody osobowe i
    >patrzył tylko tam, gdzie samochód osobowy lub coś większego by się
    >zmieściło.

    W takiej sytuacji masz absolutną rację. Nie zmienia to jednak faktu że imho
    na motorze trzeba jednak dwa razy szybciej myśleć niż jechać ;).
    Konsekwencje błędów są przyznasz bardziej bolesne.

    >Brednie.
    Brednie nie brednie. Zobacz jak takie sprawy rozwiązuje francuska drogówka
    ;).
    Przy okazji (i też bym to przeniósł na wszelkie środki transportu) dwukrotne
    przekroczenie prędkości powinno przesądzać winę przekraczającego (nie tylko
    w sytuacji wymuszenia).

    >To, że w sądach panuje kumoterstwo i korupcja to inny problem.

    Ale ja tu nie piszę o kumoterstwie i korupcji. Raczej o fizyce ;)

    PZDR