  • Data: 2011-03-17 14:05:53
    Temat: Re: Zaczelo sie
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-17, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Równie dobrze możesz się tłumaczyć, że ci ciężarówka zasłoniła jakiś
    > mniejszy samochód.

    Tyle, że zazwyczaj inny samochód jedzie z mniejszą różnicą prędkości,
    wolniej zmienia pas i szybciej może odbić z powrotem na swój.

    > Ba! Gorzej! Motocykl jak motocykl, ale motocyklista z
    > reguły wystaje nad dachy osobówek.

    Nie zawsze, zwłaszcza jak przeszkoda blisko.

    > Nie.

    Tak. W obu sytuacjach upewniam się czy mam miejsce na wykonanie manewru
    i zaczynam wjeżdżać na pusty pas ruchu.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski