    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
    Date: Fri, 31 May 2013 06:51:25 +0200

    On 2013-05-30 22:13, ToMasz wrote:

    > posłuchaj.... jak jeden strażnik miejski wlepi mandat, to strażnik
    > będzie postrzegany jak wróg publiczny. jak każdy trawnik ( lwia
    > większość) będzie prywatny, (zarządca, kary za gówna na trawniku)
    > pojawią się kamery. jak obcy pies nasra - mówi się trudno. jak będzie
    > codziennie przychodził - zostanie wyśledzony, nagrany, zapłaci. To jest
    > tylko kwestia ilości kamer, które filmowany obiekt przekazują jedna
    > drugiej. i oczywiście opłacalności ścigania. tylko że dla państwa
    > opłacalność jest mała. Dla administratora trawnika - 100zł to już jest
    > stawka.

    No dobra - ale co to ma do rejestracji rowerów - boisz, się że przez
    twój prywatny chodnik będą jeździć czy jak? No więc informuje, że
    otablicowane samochody regularnie jeżdzą po chodnikach i dzień dzień
    parkują w wych samych niedozwolonych miejscach i nic z tego nie wynika.
    Skąd w tobie wiara, że z rowerami miałoby być inaczej.

    > moje pokrywa wszystko co jest związane z życiem prywatnym, minus
    > konkretne wyłączenia typu psy agresywne, skoki na banji....
    > Tak więc jak moje dziecko wjedzie komuś w auto - nie będzie probemu.
    > oczywiście do jakiejś tam kwoty 100tyś czy cośtam..

    No właśnie o to coś tam się rozchodzi. Dla samochodowego oc jest 5M euro
    - zobacz jak przy tym wygląda twoje 25k euro.

    Shrek.