  • Data: 2010-11-01 23:44:46
    Temat: Re: Zabrane prawko...
    Od: Mark <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lis, 23:22, Andrew <a...@w...pl> wrote:

    > OK jak widac Ty wiesz lepiej co ja mam, ile km zjezdzilem, wiesz nawet
    > ile mam lat. I tu koncze z Toba dyskusje. Bajo, szerokosci.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Przecież napisałeś co masz : gówno nie doświadczenie, brak czegos co
    nazywasz "prawem jazdy" , ile i jak zjeździłeś- sam piszesz że zabrali
    ci papierek- co więcej chcesz pisac o sobie jako "kierowcy" ? Co mnie
    obchodzi ile "zjeździłeś" ? w jaki sposób- opisałeś dokładnie. Nic
    wiecej nei trzeba, zeby ocenić twoje umiejętności i podejście do tego
    zawodu. Jestem kierowca i po prostu nie zycze sobie, zeby ludzie
    pokroju takiego jak ty, nazywali siebie- kierowcami,. I tyle. I sporo
    osob z tej grupy, napisało ci własciwie to samo . Lata nauki, pracy,
    zdobywania doswiadczenia, pokory , uczenia sie, słuchania starych
    kierowców- tak postepują kierowcy. Ty, człowieka, który jeździ ok
    kilkudziesięciu lat - wysmiałeś i pierdolisz: co to nei ty. Ja, w
    odniesieniu do niego , jestem szczypiorek i słucham starego kierowcy-
    zawsze mozna się czegoś nowego nauczyć. I tym się różnimy "kierofco" .
    Wiec nie nadymaj się, zejdź na ziemię, przemyśl sobie pewne rzeczy, bo
    ta sytuacja, zamiast pokory, nie nauczyła cie niczego, co pokazujesz w
    swoich postach. Jesli uważasz, ze pieprzę głupoty, wsiadź w podwójnej
    ( jesli wogóle masz uprawnienia na takie cos, same psychotesty na "dwa
    lata"- coś już smierdza z daleka- normalnie dostaje sie je na 5 LAT -
    odniesiesz się do tego ? ) na zestaw ze starym kierowca, pokaz swoja
    osobę w taki sposób jak tutaj- a gwarantuję ci, ze wypierdoli cie z
    auta jeszcze przed granicą, jasno wykazując ci co "potrafisz" a czego
    nie. I nie piszę o sobie, bo sam się ucze , i jeszcze długo będe
    uczył, zanim nazwe siebie kierowca. doswiadczonym ? - jeszcze dłuzej.
    Tobie, i tobie podobnym- gratuluję samopoczucia
    A tym co piszesz, jak piszesz, co piszesz o policjantach, jak się
    tutaj tłumaczysz - przecież napisałeś wszystko, więc nie graj
    hrabiatka , bo dla mnei jesteś zwykły cwaniaczek z busa.