  • Data: 2010-11-01 23:11:28
    Temat: Re: Zabrane prawko...
    Od: Mark <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lis, 19:22, Andrew <a...@w...pl> wrote:

    > Pisze to kierowca robiacy miesiecznie 10.000 km, Polska + UE. Prawko od
    > 2001 roku, mandatów około 30. Prędkość tylko i wylacznie.
    > Auta: Sprinter, Boxer, Master, Ducato, i wiele osobowek...
    >
    > No i jakie to ma znaczenie ?
    >
    > Sorry nie obraz sie, ale dla mnie to tak jak Mateusz opowiada mi gdzie
    > zawsze pod jego miastem stoi policja z radarem, i nawet zna dokladna
    > godzine ich stania. Wyjedz z 300 km za swoj teren zamieszkania, moze
    > bedziesz mial ich wiecej w swojej karierze.
    >
    > I bez napinki prosze.
    > Dziekuje.

    Kto pisze ? ;)))))))))))))))))) Synku masz jakieś 20 pare lat, gówno
    nie prawko, zrób chociaz C , wsiadź ze starym kierowca, niech oceni
    Twoja jazdę, psychotesty na 2 lata ? dają na piec, coś z tobą nie tak-
    przejedź jakiś milion kilometrów. Busiarze - nie ma gorszych
    "kierowców", Zero doswiadczenia, wyszkolenia , głupota i predkość, nie
    mająca nic wspólnego z doswaidczeniem, bo po jeździe widac- tego
    najzwyczajniej brak. I wtedy pisz o sobie" kierowca. Na razie , co
    pokazuje tówj przykład : zapierdalasz za grosze na swojego pazernego
    szefa, który oszczedza na zatrudnieniu prawdziwego kierowcy. Jeden
    taki byłw mojej firmie- zapierdoliłsilnik- bo bidok nei wiedzia, ze
    jak termometr pokazuje ponad skale, komp wyje, ze nie da sie jechac =
    przegrzanie, myślał, ze dojedzie. ot- zaosczedzili. I JESZCZE JEDNO-
    KIEDY COŚ CI MÓWI CZY PISZE KIEROWCA ( POPRZEDNIK ) - słuchaj, możesz
    się czegos nauczyć. Ale ty pokazujesz, ze jesteś jednym z tych, którzy
    pozjadali rozumy. Gówno nie kierowca . I nigdy nim nie będziesz- bo
    gówno umiejąc, wiesz lepiej, tym samym, nigdy ! nie nauczysz się być
    kierowca ,bo tego nei chcesz . a o "fachowośc" busiarzy- zapytaj tych,
    którz yzestawem spierdalaja po rowach nie chcac zabic deila tnacego
    zakret, bo młody gniewny dorwałsie do busa, i uznał, że : jest
    kierowcą .