  • Data: 2010-11-12 13:52:10
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-12 13:24, Semir wrote:

    > http://tiny.pl/hwdfs

    Zamiast tego, aby do upadłego podawać ten sam link jako argument,
    zechciałbyś odnieść się do argumentów podważających tezy przeciwników
    jazdy na włączonych światłach?

    - wzrost zapotrzebowania na paliwo jest dużo mniejszy, ponieważ
    przedstawione obliczenia nierealistycznie zakładają, iż wszystkie
    zarejestrowane samochody jeździły i nikt przedtem nie włączał świateł w
    dzień;

    - wzrost liczby wypadków w 2007 roku jest spowodowany jakimiś innymi
    czynnikami. Na korzyść tej tezy przemawiają statystyki wypadków w 2007
    roku w ujęciu miesięcznym
    (http://www.policja.pl/download.php?s=1&id=24804 strony 9-10), kiedy
    największy przyrost wypadków z ofiarami śmiertelnymi przypada na styczeń
    i luty (w tym aż dwukrotny wzrost liczby zabitych w styczniu 2007 w
    porównaniu ze styczniem 2006), czyli kiedy i tak wszyscy musieli jeździć
    z włączonymi światłami.

    Żeby nie było, osobiście nie jestem zwolennikiem jazdy na światłach
    przez cały rok, ale z innych powodów, zaś wasze argumenty naprawdę nie
    do końca mnie przekonują.

    Piotr