  • Data: 2010-11-12 14:03:41
    Temat: Re: Zab?jczy nakaz jazdy na ?wiat?ach - nowe fakty
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisal:
    > Europejskich ?

    Amerykańskich. Przepis wprowadzono najpierw w USA.
    Ewidentnie lobbowany przez koncerny elektroniki medycznej.
    UE go później żywcem skopiowała.

    > Duze pieniadze ? Za darmo to rozdaja :-)

    No właśnie tych, które reklamowano jako dokładne, jakoś
    rozdawać nie chcieli, jeszcze sporych pieniędzy żądali.
    A badziew dokładnie taki sam, jak darmowe. Dobrze, że z ostatniego
    wypadu na Ukrainę przywiozłem ich kilkanaście. Na lata starczą.

    A walka była, bo mała nie chciała pod pachą trzymać tych 10 minut.
    A szybka elektronika była tylko... szybka.

    > Natomiast czasy sie zmienily - dzis mozna by wprowadzic obowiazkowe
    > swiatla pozycyjno-dzienne z przodu, na LED bylyby wieczne i braly
    > mniej pradu niz podswietlenie stacyjki :-)

    No właśnie. Tyle, że cały czas jest pomijany problem 'maskowania'
    nieoświetlonych uczestników ruchu drogowego. Pogadaj na preclu,
    co sądzą o tym przepisie. Zresztą Gotfryd Smolik pisał, chyba nawet tu,
    że kierowca patrzył na niego i 'nie widział go', bo był nieoświetlonym
    rowerzystą. To nie jest kwestia jednego egzemplarza kierowcy,
    ale kompletnego zignorowania uwarunkowań psychofizycznych w tym
    durnym przepisie.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek