  • Data: 2010-11-12 13:22:03
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lis, 13:00, "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote:
    > 2010-11-12 10:56:09 Jacek_P

    > Jest idiotyczny na tyle, na ile idiotyczni są obywatele. Tak było z
    > tworzeniem prawa od zawsze. Wystarczyłoy, aby ludzie mieli instynkt
    > samozachowaawczy, nie musiałoby być nakazów i zakazów. Dla
    > przykałdu, nawet jak nie było przymusu jeżdżenia na światłach je
    > zapalałem niekoniecznie w momencie nadejśia zmroku i było to dla
    > mnie oczywiste jak słońce kiedy należy je zapalać, a kiedy nie.
    > Problem w tym, że było od cholery użytkowników dróg, którzy ich
    > nie zapalali, pomimo że powinni to byli zrobić już dawno temu.

    Czyli prezentujesz metode wbijania gwozdzi kombinerkami. Byle ciezkie
    byly.

    > Teraz na koniec tylko napisz, jak powinien wyglądać przepis
    > determinujący zapalanie świateł. Tylko oszczędź sobie tekstów
    > typu "przy dobrej pogodzie nie trzeba mieć zapalonych świateł" i
    > "przy złej pogodzie trzeba mieć zapalone światła".
    Bez sensu.
    Widzisz, statystyka pokazala ze jednak mniej bylo zabitych jak
    pozwalano kierowcom samodzielnie decydowac.
    Teraz mamy te 800baniek w plecy bo zamiast jezdzic poprawnie i
    edukowac mamy urawnilowke.

    A z wlasnego doswiadczenia wiem ze zrobilem prawie 300kkm i jakos mnie
    jeszcze nigdy samochod nie zaskoczyl na drodze. I w czasach
    bezobowiazkowych i teraz jak matolek nie zapali po ruszeniu. Po prostu
    jade jak widze ze moge a nie jak nie widze ze nie moge.