  • Data: 2010-11-12 13:00:29
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2010-11-12 10:56:09 Jacek_P

    > A przepis jest idiotyczny nie dlatego, że nakazuje jazdę na
    > światłach, ale z powodu, że nakazuje ją zawsze i wszędzie
    > niezależnie od warunków pogodowych. I to jest piramidalny idiotyzm.

    Jest idiotyczny na tyle, na ile idiotyczni są obywatele. Tak było z
    tworzeniem prawa od zawsze. Wystarczyłoy, aby ludzie mieli instynkt
    samozachowaawczy, nie musiałoby być nakazów i zakazów. Dla
    przykałdu, nawet jak nie było przymusu jeżdżenia na światłach je
    zapalałem niekoniecznie w momencie nadejśia zmroku i było to dla
    mnie oczywiste jak słońce kiedy należy je zapalać, a kiedy nie.
    Problem w tym, że było od cholery użytkowników dróg, którzy ich
    nie zapalali, pomimo że powinni to byli zrobić już dawno temu.

    Teraz na koniec tylko napisz, jak powinien wyglądać przepis
    determinujący zapalanie świateł. Tylko oszczędź sobie tekstów
    typu "przy dobrej pogodzie nie trzeba mieć zapalonych świateł" i
    "przy złej pogodzie trzeba mieć zapalone światła".

    --
    Pozdor Myjk