  • 31. Data: 2011-11-23 21:10:26
    Temat: Re: Zablokowany silnik, poszedl rozrzad
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-11-23 19:35, Grejon pisze:

    > Hm... Nic?

    Bo do wymiany.
    Zresztą nie wiem czy się należy tym przejmować. Fiat w instrukcji pisał
    że łańcuch ma wystarczyć do naprawy głównej silnika :D

    Pozdrawiam !

  • 32. Data: 2011-11-23 22:03:10
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-23 21:10, Czarek Daniluk pisze:

    > Bo do wymiany.
    > Zresztą nie wiem czy się należy tym przejmować. Fiat w instrukcji pisał
    > że łańcuch ma wystarczyć do naprawy głównej silnika :D

    No w sumie w każdym aucie łańcuch wytrzymuje do naprawy głównej :>

    (Tak, słyszałem o bezkolizyjnych silnikach)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 33. Data: 2011-11-23 22:10:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-23 22:03, Grejon pisze:

    > No w sumie w każdym aucie łańcuch wytrzymuje do naprawy głównej :>
    >
    > (Tak, słyszałem o bezkolizyjnych silnikach)

    Mam dwa takie :)

  • 34. Data: 2011-11-24 08:07:53
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-11-23 20:48, Hektor pisze:

    > W sumie jeste? "za" a nawet "przeciw".

    No tak... Nie przeniosłem na klawiaturę wszystkiego, co chciałem
    (chociaż między wierszami to widać ;) ).
    Jeśli mamy zaufanie do mechanika, to zakup na Allegro uważam za
    sensowny. Szczególnie, że posiadanie "zaufanego mechanika" dotyczy
    raczej samochodów po gwarancji, a więc tańszych, czyli takich, których w
    ASO ze względów finansowych się często już nie serwisuje.
    Natomiast, jeśli ktoś ma tyle pieniędzy, lub nie może inaczej, lub nie
    chce inaczej niż "jakiś" warsztat, to IMO najlepiej ASO + części tamże -
    ciężko będzie im się od ewentualnej naprawy gwarancyjnej wymigać.
    Teraz jaśniej? ;P

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 35. Data: 2011-11-24 08:08:34
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    ja tez zamointowalem najtanszy...i w zasadzie to nie rozrzad wymienilem
    a sama rolkje bo mi sie stara rozpadła:) pasek zarżnięty ale nie widze
    pekniec wiec lata dalej.

    tyle ze ja mam silnik bezkolizyjny i dla mnie w skrajnym przypadku musi
    mnie ktos holowac do domu jak sie zerwie, a w praktyce wystarczy ze
    wloze do bagaznika 13, 17, nowy pasek i ew latarke zeby ustawic rozrzad:P

    co do twojego silnika to kondolencje. Na maxgear tez ja sie skusilem do
    tylnych lozysk. Po roku jezdzenia bez wiekszych obciazen przy okazji
    bebnow okazalo sie ze chroboczą już....

    sir

  • 36. Data: 2011-11-24 08:38:13
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Hej

    > Przerabiałem parę lat temu w rodzinie korbowód wyjechany bokiem
    > w VW Passat 1.8T. Nie było sensu robić. Wymiana motoryny 1000 PLN.

    NO cos ty, przeciez WV sie nie psuja:)

  • 37. Data: 2011-11-24 09:27:53
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 08:38:13 +0100, wchpikus na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > NO cos ty, przeciez WV sie nie psuja:)

    Bo się nie psują. Są psute.

    "Honor i zysk nie sypiają w tym samym łożu. Miguel de Cervantes"

  • 38. Data: 2011-11-24 10:11:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-24 09:27, Marcin Stankiewicz pisze:

    > Bo się nie psują. Są psute.

    A i owszem - już w fabryce.

  • 39. Data: 2011-11-24 10:38:43
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-24 10:11, Artur Maśląg pisze:

    > A i owszem - już w fabryce.

    Podobnie jak ciebie juz w lonie.

    --
    Karolek