    From: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zablokowany silnik, poszedl rozrzad
    Date: Thu, 24 Nov 2011 08:08:34 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    ja tez zamointowalem najtanszy...i w zasadzie to nie rozrzad wymienilem
    a sama rolkje bo mi sie stara rozpadła:) pasek zarżnięty ale nie widze
    pekniec wiec lata dalej.

    tyle ze ja mam silnik bezkolizyjny i dla mnie w skrajnym przypadku musi
    mnie ktos holowac do domu jak sie zerwie, a w praktyce wystarczy ze
    wloze do bagaznika 13, 17, nowy pasek i ew latarke zeby ustawic rozrzad:P

    co do twojego silnika to kondolencje. Na maxgear tez ja sie skusilem do
    tylnych lozysk. Po roku jezdzenia bez wiekszych obciazen przy okazji
    bebnow okazalo sie ze chroboczą już....

    sir