  • Data: 2011-11-23 20:27:34
    Temat: Re: Zablokowany silnik, poszedl rozrzad
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-23 17:27, Dysiek pisze:
    > Ale kupic tak powazna
    > czesc na Allegro to dla mnie pomylka.

    Nie uważam, żeby kupowanie rozrządu (cokolwiek mamy na myśli w tym
    przypadku - sam pasek, czy w komplecie z rolkami, a może i pompą i
    napinaczem) było czymś złym. Dostajesz części do łapy i możesz według
    własnej znajomości tematu ocenić jego przydatność.
    Jak dla mnie większą niewiadomą jest odbiór samochodu i wiara
    mechanikom, że wszystko to wymienili. Sam miałem przypadek, że po
    wymianie paska z rolką pokazali mi "moje" stare, a pasek strzelił po 20
    kkm :/
    W sumie najlepszym wyjściem jest wstawienie samochodu do warsztatu w
    celu naprawy i niech sami organizują części - wtedy gwarancja jest na
    naprawę (o ile warsztat takiej udziela). Przynajmniej nie mogą się
    wyślizgać, że części słabe, a sprzedawca części, że pewnie mechanik coś
    schrzanił. Ale to nigdy tanio nie wychodzi.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm