  • Data: 2010-12-31 13:08:49
    Temat: Re: Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-12-2010 16:02, Technolog pisze:

    > Przypuśćmy, że z powodu niezapięcia pasów ktoś doznaje w wypadku
    > samochodowym poważnych obrażeń. Leczony jest on w państwowym szpitalu, więc
    > za pieniądze nas wszystkich (ubezpieczenie samochodowe nie pokrywa kosztów
    > leczenia ofiar wypadków). Wniosek: z mojego osobistego punktu widzenia,
    > jako płatnika podatków, sprawca wypadku poprzez niezapięcie pasów naraził
    > mnie na straty, gdyż z moich podaków pokrywane jest jego leczenie.

    Powinien też chodzić w zimę w czapce i koniecznie w rękawiczkach.
    Lecząc się w "Twoim" kraju za "Twoje" pieniądze naraża Cię na straty,
    dodatkowo siedząc na L4 nie wypracowuje odpowiednich podatków. Jeżeli
    dodatkowo jest np. nauczycielem "Twoje" dzieci nie nauczą się w szkole
    tyle, ile powinny, bo będzie "okienko". A niech się takich
    niesubordynowanych obywateli trafi kilku....
    Dalej mi się nie chce, bo i tak nie zrozumiesz.

    Aha, uprzejmie donoszę, że płacę składki, więc leczę się za MOJE, nie za
    Twoje.

    M.